סל הקניות של שחר 809 ליום העצמאות

סל הקניות של שחר 976
לקראת יום העצמאות הכנסנו לסל שני סוגי חומוס – דווקא לא מצטיינים, רטבי ברביקיו – לחובבי הסגנון, בורגרים נטולי בשר – מומלצים לצמחונים, בירה ישראלית – מומלצת, וגם לחמניות עם כיתובים ומרשמלו. חג שמח!

אחלה הסדרה המובחרת של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

הסדרה החדשה של החומוס עושה דבר אחד פשוט – מגבירה את החלק היחסי של הטחינה הגולמית, וכדי שנוכל לבחור מה אנו מעדיפים, יש שלושה מוצרים בסדרה שבכל אחד מהם אחוז שונה של טחינה – 20, 30 ו-40 אחוזים. נעזור לכם בפתרון התעלומה – החומוס עם 40% טחינה הוא המומלץ ביותר, שכן הנוכחות הדומיננטית של הטחינה מטשטשת את הטעם התעשייתי המוכר של החומוס, והוא הופך להיות טעים יותר באופן משמעותי. המחיר עד 14.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: גם במינונים אלה זה לא החומוס המועדף עלינו.

 חומוס צברי ישראלי של צבר

צילום אימג' ארט
צילום אימג' ארט

בחברה מבטיחים כי להכנת החומוס הזה השתמשו במתכון נוסטלגי, אחרי שהשף אבי לוי בדק מתכונים שונים של החברה כדי למצוא את מה שהם מגדירים בתור "המתכון המיתולוגי הקלאסי… שטעמו מחזיר אותנו אחורנית לתקופה נוסטלגית של מדינת ישראל". מה מתברר במבחן הטעימה? זה חומוס סביר, עם מרקם חלק וטעם חביב, עם מידה של טעם לוואי תעשייתי שאי אפשר להתגבר עליו. הוא שונה מהחומוס המוכר של צבר, אבל קשה לומר כי  שונה ממנו באופן מהותי. המחיר עד 9.5 שקלים ל-600 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: מי אמר שנוסטלגיה היא דבר רצוי?

רטבי HP של היינץ

סדרת רטבים אלו היא למעשה סדרה של רטבי ברביקיו, שכל אחד מהם שונה מהאחר בטעם הנוסף שלו – ברביקיו קלאסי מעושן, ברביקיו פיקנטי, וברביקיו דבש. כדי ליהנות מהם צריך כמובן לאהוב רוטב ברביקיו – לא היינו מציעים לכם לנסות אותם במנגל המתקרב אם אין לכם ניסיון קודם עם הרוטב הזה, שכן הטעם שלו לא בהכרח יתחבב עליכם. למי שכבר מכיר ואוהב, נאמר שיש הבדל בין שלושתם, במיוחד בין המעושן לבין הזה עם הדבש. הפיקנטי יכול ואף צריך להיות יותר פיקנטי, במיוחד בעידן בו החריף האמיתי מקבל מקום של כבוד במוצרי מזון שונים. המחיר עד 18.9 שקלים ל-470 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מי שמכיר ואוהב יהנה מהאפשרויות החדשות.

BBQ של טבע דלי

מוצרי BBQ הם חלק מקו מוצרים רחב שפיתחה "טבע דלי" הפועלת משנת 1995. לכל מוצרי החברה אישור "ויגן פרנדלי"

החברה השיקה מחדש את סדרת המוצרים מהצומח שלה, לאחר שחידשה את המתכונים המשמשים להכנתם. הסדרה מתאימה, כמובן, למי שנמנע מצריכה של חלבון מן החי, והיא כוללת בורגר ניו-יורק קלאסי; בורגר קליפורניה עם ברוקולי; בורגר טקסס עם פטריות; וקבב בולגרי עם פטרוזיליה. הניסיון לשדך בין העיר או הארץ לבין התוספת הוא חביב אבל קצת בנאלי, ובמסגרת החידוש אפשר היה לוותר על השידוך הזה. המוצרים עצמם ממשיכים להיות טובים במרקם ובטעם (אנחנו מעדיפים בעיקר את הקלאסי ואת זה עם הברוקולי), וגם אנחנו, שמכירים אותם, התקשינו לזהות מה בדיוק השתנה במתכונים שלהם. למי שלא מכיר כדאי לדעת כי המוצרים מבוססים על סויה וסייטן (מכיל גלוטן). המחיר 23.9 שקלים ל-400 גרם – ארבע יחידות קציצה או שמונה יחידות קבב. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אופציה מומלצת למי שרוצה להרגיש כאילו הוא אוכל בשר.

 בירה Brösch של ביר גארדן

צילום מאי לוי
צילום מאי לוי

אנחנו אוהבים את העובדה שעוד בירה ישראלית הגיעה אל העולם. התווית של הבירה קצת בלבלה אותנו – היינו בטוחים שהכוונה היא לכתוב את המילה בְּרוֹש אבל מסתבר שמה שכתוב שם הוא בְרוּש. הבירה עצמה, בכל אופן, לא בלבלה אותנו – מדובר בבירה מומלצת במיוחד, המכילה 5.2% אלכוהול, יש לה טעמים עדינים ואיזון מוצלח בין מרירות לבין מתיקות. 26 שקלים ל-330 מ"ל, להשיג בסניפי ביר גארדן וברשתות נבחרות.

בשורה התחתונה: חרף התווית המפתיעה, אהבנו מאוד את הבירה הזו.

בקצרה

 

מאפיית ברמן הוקמה בשנת 1875 בירושלים והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. צילום גלי איתן
צילום גלי איתן

מאפיית ברמן השיקה מארזים של שש לחמניות, שעליהן הוטבעו כיתובים שונים, כגון חוגגים 70, ארץ נהדרת, 70 לישראל, ועצמאות. המחיר 14 שקלים ל-450 גרם/שש יחידות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום סטודיו פליי
צילום סטודיו פליי

חברת כרמית השיקה מרשמלו באריזה מיוחדת ליום העצמאות. על גבי השקית מצוין '70 שנה' בצבעי כחול לבן ותכלת. 5.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר