סל הקניות של שחר 951

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: פופקורן בטעם במבה – לוותר, חטיפים עם תבלינים חריפים – נראה אתכם אוכלים את זה, דגני בוקר מתוקים – כל שבוע משהו חדש, מנה חמה בטעמי עולם – לא תמיד צריך להעניש את אלה שניזונים מזה, וגם מהדורת קורנפלקס לתמיכה בספורטאים הפראלימפיים

פופקו בטעם במבה של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

הפופקורן שמייצרת החברה כבר כמה וכמה שנים, מקבל בגרסה זו ציפוי של קרמל ובוטנים. זאת כדי לתת לפופקורן את הטעם של במבה. זה מצליח, במידה מסוימת – הטעם מזכיר את זה של במבה, אבל טעמו של התירס לא נעלם לגמרי. לא ציפינו שהמרקם יהיה זהה לזה של במבה, מן הסתם, אבל למרות זאת לא התלהבנו. המחיר עד 5.95 שקלים ל-80 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: יש שילובים שאפשר לוותר עליהם

חטיפים Flamin’ Hot של עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס

במהלך השנים התרגלנו לכך שיש פער בין ההבטחות של חברות מזון לבין המציאות. התמונה של המוצר על האריזה היא לרוב שונה מהמוצר בפועל, הטעמים המובטחים לא תמיד קיימים, ולמרות שאף אחד לא מבטיח טעם לוואי, לפעמים הוא בכל זאת נמצא שם. בשנים האחרונות הפער קצת הצטמצם בחלק מהמקרים, אבל עדיין היינו חשדניים כאשר טעמנו את ארבעת המוצרים החדשים של החברה. הנה העובדות: הבסיס של המוצרים היא תערובת תבלינים חריפה במיוחד, בה נעשה שימוש במספר מדינות בעולם. כעת היא מגיעה גם לישראל, והתוצאה: דוריטוס Flamin’ Hot, דוריטוס  Flamin’ Hot בטעם לימון, צ'יטוס קראנצ' Flamin’ hot בטעם גבינה, וצ'יטוס פופקורן Flamin’ Hot. מבטיחים לנו חריפות א-לה-אש-הגיהינום, האם החברה מקיימת? כן. המוצרים הללו כל כך חריפים, שאתם צריכים להיות בוגרי סיירת סחוג כדי להצליח לסיים חבילה מבלי להעלות באש את החך ו/או הוושט ו/או המעיים שלכם. המחיר עד 10.9 שקלים ל-55-185 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: החברה הבטיחה וקיימה. עכשיו נראה אתכם אוכלים את זה

מוצרים חדשים של קליק מבית יוניליוור

מבין ארבעת המוצרים החדשים של החברה, שניים בולטים לטובה. מדובר בשילוב של כריות דאבל בלאק בטעם שוקולד, דגני בוקר סופר-מתוקים, המגיעים בשתי גרסאות – האחת עם ציפוי של שוקולד חלב ופירורי עוגיות, והשנייה עם ציפוי של שוקולד לבן ופירורי עוגיות. שילוב זה הופך את דגני הבוקר למה שהם באמת – ממתק שכיף לאכול אותו בכמויות קטנות. אחרי הכל, גם בגרסה נטולת השוקולד שלהם, דגני הבוקר הללו אינם הדבר המזין שהיינו רוצים שהילדים שלנו יאכלו בבוקר. בנוסף השיקה החברה טבלת שוקולד לבן ועוגיות, וחטיף וופל ממולא נוגט עם ציפוי שוקולד לבן. טבלת השוקולד חביבה אבל לא מלהיבה במיוחד. החטיף, בזכות המרקם שלו, נותן סיבה לקנות אותו פעם נוספת (יש גלוטן בחלק מהמוצרים). המחיר עד 9 שקלים ל-33-80 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אפשר להעביר את כריות דאבל לקטגוריה זו באופן קבוע

מנה חמה בטעמי עולם של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

אורז בקארי, ופסטה בסגנון אלפרדו – האם אלה המנות שאנחנו רוצים לאכול בקונספט של מנה חמה? כלומר, רק להוסיף מים, לחכות כמה דקות, ולאכול אותן? זו שאלה חשובה, משום שהמאכלים שנמכרים בקונספט הזה אינם מלהיבים בטעמים שלהם, כמו גם במרקם. לעומת זאת, לאורז עם קארי ופסטה אלפרדו יש טעמים ומרקמים מצוינים, כשעושים אותם כהלכה, וזה אף פעם אינו מסתכם בכמה דקות במים רותחים. מאחר והחברה השיקה את שני המוצרים הללו, ניסינו. התשובה היתה די מתבקשת: רק אם חייבים (יש גלוטן בחלק מהמוצרים). המחיר עד 9.9 לקופסית של 60 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם כבר מנה חמה אז לא את אלה

בקצרה

תלמה מבית יוניליוור תומכת בספורטאים פראלימפיים לקראת המשחקים בטוקיו 2021. התמיכה כוללת מהדורה מיוחדת של המוצר "קורנפלקס של אלופים" – התמונות והסיפורים של שלושה ספורטאים פראלימפיים, בהם תומכת החברה, יופיעו על אריזות המוצר. עד 24.9 שקלים ל-850 גרם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר