סל הקניות של שחר 770

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע: נקניקיות – תעשייתיות, מרשמלו בזוקה – שילוב מוצלח, פריכיות כוסמת – אלטרנטיבה מומלצת, קטניות – השקה חשובה, שלגונים עם שתי שכבות ציפוי – מוצלחים

 

 

ריינהולד'ס של זוגלובק

ניסיון להתמודד עם הביקוש של צרכנים לנקניקיות איכותיות
ניסיון להתמודד עם הביקוש של צרכנים לנקניקיות איכותיות. צילום סטודיו זוגלובק

במה שנראה כניסיון להתמודד עם הביקוש של צרכנים לנקניקיות איכותיות, השיקה החברה מותג חדש הקרוי על שם מייסד החברה. אלו אמורות להיות "נקניקיות ברלינאיות אמיתיות", וכרגע מדובר בשני מוצרים – נקניקיות קנקרס הודו, ונקניקיות בוקוורסט הודו ובקר. המעטפת מבטיחה סוג של מרקם קראנצ'י בלעיסה, ובכך הן אכן עומדות בהבטחתן. יש שטוענים שהטעם שלהן יותר מעושן ובכך שונה מאלו הרגילות, אך אנו התקשינו להבחין בהבדלים משמעותיים בהשוואה לנקניקיות רגילות. המחיר 19.9 שקלים ל-310 גרם או 4/5 נקניקיות. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: עדיין נקניקיות תעשייתיות.

מרשמלו בזוקה של עלית מבית שטראוס

לא סתם חידוש בטעם, כי אם שילוב של שני מוצרים ביחד
לא סתם חידוש בטעם, כי אם שילוב של שני מוצרים ביחד. צילום סטודיו שטראוס

החידוש שהכניסה החברה למוצר הזה הוא לא סתם חידוש בטעם, כי אם שילוב של שני מוצרים ביחד – מרשמלו ומסטיק בזוקה. האחרון הוא הביטוי של הטעם החדש, כמובן, ואינו משפיע על המרקם של המוצר. במילים אחרות, אם אתם אוהבי מרשמלו אבל נמאס לכם מהטעם המוכר של תות או וניל, עכשיו יש לכם הזדמנות למרשמלו בטעם בזוקה. המחיר 4-6.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מהשילובים המוצלחים יותר שטעמנו.

פריכיות כוסמת של זן-בר

עשויות להתחבב גם על מי שכוסמת אינה המאכל האהוב עליו ביותר
עשויות להתחבב גם על מי שכוסמת אינה המאכל האהוב עליו ביותר. צילום אייל קרן

החברה השיקה מחדש את הפריכיות שלה, המבוססות על כוסמת במקום אורז, המשמש את מרבית הפריכיות הנמכרות בארץ. הטעם של הפריכיות שונה כמובן בהשוואה לפריכיות אורז, אך הן עשויות להתחבב גם על מי שכוסמת אינה המאכל האהוב עליו ביותר. המרקם של הפריכיות מצוין, מספיק קשה כדי לשמש כתחליף לפרוסת לחם, ועם זאת פריך וקל ללעיסה. המוצר נמכר במהדורה נטולת מלח, שהפתיעה אותנו לטובה בכך שלא הרגשנו צורך להמליח אותה כדי לחזק את טעמיה. המחיר 10 שקלים ל-160 גרם. להשיג בויקטורי, מחסני השוק, ניצת הדובדבן, חנויות טבע וחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אלטרנטיבה מומלצת לפריכיות האורז הרגילות.

קטניות של מאסטר שף

סדרה של קטניות, הנמכרות בקופסאות שימורים כשהן מוכנות לאכילה
סדרה של קטניות, הנמכרות בקופסאות שימורים כשהן מוכנות לאכילה. צילום שי בריל

החברה השיקה סדרה של קטניות, הנמכרות בקופסאות שימורים כשהן מוכנות לאכילה. הסדרה כוללת עדשים ירוקות, שעועית אדומה מסוג ברולוטי, שעועית לבנה גדולה וגרגירי חומוס. מאחר והן מוכנות לאכילה, אין צורך בפעולות השרייה ממושכות. השעועית בסדרה זו אינה מגיעה ברוטב עגבניות, חידוש חשוב בקטגוריה, והעדשים הירוקות המוכנות גם הן חידוש, שכן מוצר כזה במצב מוכן לא היה עד כה בשוק. בנוסף, כל הקטניות עשויות היטב, מוכנות לשימוש, בין אם להוספה לתבשיל ובין אם לסלט. המחיר 6.9-7.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג בחנויות מובחרות וברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אחת ההשקות החשובות שנעשו בתחום האוכל בתקופה האחרונה.

מגנום דאבל של גלידת שטראוס מבית יוניליוור

סדרת שלגונים חדשה המבוססת על שתי שכבות של ציפוי לגלידה
סדרת שלגונים חדשה המבוססת על שתי שכבות של ציפוי לגלידה

סדרת שלגונים חדשה זו מבוססת על שתי שכבות של ציפוי לגלידה, והיא כוללת שני מוצרים – מגנום דאבל שוקולד, המשלב גלידת שוקולד מצופה בקרם קקאו ובציפוי המכיל שוקולד חלב; ומגנום דאבל קרמל, המשלב גלידת וניל מצופה בקרם בטעם קרמל ובציפוי המכיל שוקולד חלב. סדרה זו הפתיעה אותנו לטובה. החברה ויתרה על השילובים המוגזמים שאפיינו חלק מההשקות שלה בשנים האחרונות, ובחרה בשלגון פשוט וטוב, עם טוויסט. והטוויסט אכן בא לידי ביטוי – כל שכבה מורגשת היטב והשילובים עובדים טוב ביחד. המחיר מ-8 שקלים ליחידה, מ-34.9 שקלים למאגדת של שש יחידות מיני. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: דוגמא מוצלחת לכך שפחות יכול להיות הרבה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר