סל הקניות של שחר 855: מוצרים כשרים לפסח

סל הקניות של שחר 976
השבוע מילאנו את הסל שלנו ברוח החג המתקרב עם מוצרים כשל"פ: טילון מקמח טפיוקה – מוצלח, אפיפיות כשרות לפסח – למה לא כל השנה, חרדל עם חזרת – למי שאוהבים בנפרד, שקדי מרק ללא גלוטן – הכניסו אותם למרק, מצות מקמח כוסמין מלא – כדאי לנסות, ועוד שורת מוצרים

טילון קורנטו של גלידת שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

החברה עושה שימוש בקמח טפיוקה, שאינו מכיל גלוטן, כדי לייצר את הטילון החדש. התוצאה מפתיעה לטובה – הגביע פריך כפי שאנו אוהבים, יש לו מתיקות מעודנת, ולא מרגישים בטעם מיוחד עקב חומר הגלם הלא רגיל. מלבד זאת הוא מכיל שוקולד, שברים של אגוזי לוז וגלידה בטעם וניל, והכל ביחד יוצר גלידה שכיף לאכול בימים החמים של אפריל. המחיר 23.9-38.9 שקלים למאגדת, 4.3-8.5 שקלים ליחידה, 63 גרם ליחידה. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: הנה דוגמא לכך שגם מכשרות לפסח יכולים לצאת דברים טובים.

אפיפיות כשרות לפסח של עלמה והשחר העולה

צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל

שיתוף הפעולה החדש בין שני המותגים מביא לשוק ופלים במילוי שוקולד השחר, ללא גלוטן ועם כשרות לחג. הוופלים נמכרים בשתי גרסאות – האחת עם 70% מילוי בטעם שוקולד, והשניה עם 68% מילוי בטעם אגוזי לוז. הוופלים, קודם כל, פריכים להפליא וממש כיף לאכול אותם. שנית, העובדה שיש כמות כה גדולה של מילוי עושה טוב, מאחר והלחות של המילוי מאזנת את הוופל היבש, ומוסיפה את הטעם המתבקש. המחיר עד 8.9 שקלים ל-125/150 גרם.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אנו מקווים כי הוופלים הללו יהיו איתנו לאורך כל השנה.

 חרדל עם חזרת של Reine de Dijon

כאן מחברים שני מאכלים שלא היינו חושבים לחבר ביניהם – חרף העובדה כי שניהם חריפים. האחד מזוהה עם מטבח צרפתי, והשני מזוהה עם מטבח יהודי/ישראלי. צריך לאהוב את שניהם בנפרד כדי להחליט למרוח את הממרח החדש על פרוסת לחם או מצה. אבל אם אתם נמנים על האוהבים שלהם, תאהבו גם את השילוב ביניהם – הטעם הדומיננטי הוא זה של החרדל, אבל החזרת מוסיפה לו טוויסט, אשר למרבה ההפתעה עובד טוב ביחד. המחיר עד 13.9 שקלים ל-370 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: רק אם אתם אוהבים את שניהם בנפרד.

שקדי מרק ללא גלוטן של GLUTERIE

צילום הדס ניצן
צילום הדס ניצן

המותג החדש, המתמחה במוצרים ללא גלוטן, השיק לקראת פסח שקדי מרק שהם גם ללא גלוטן וגם כשרים לחג. היעד – כל מי שאוכל מרק צח בערב החג ורוצה להוסיף לו שקדי מרק נטולי גלוטן במקום מצה. חשוב להדגיש כי המוצר אינו דומה לשקדי המרק הידועים. צורתם מזכירה צורה של בצל ירוק, ויש להם טעם שונה. עם זאת הם טעימים, יש להם מרקם פריך (אם אתם אוהבים לאכול אותם ללא מרק), והם מחזיקים זמן ממושך בקערת מרק חמה. המחיר עד 14.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק.

בשורה התחתונה, גם אם הם שונים, הם עדיין ראויים להיכנס למרק שלנו.

מצות מקמח כוסמין מלא של מלא מלא

צילום הדס ניצן
צילום הדס ניצן

זו הפעם הראשונה שאנו מתוודעים למצות של המותג, העשויות מחיטת כוסמין. זו חיטה שמכילה אחוז קטן של גלוטן ביחס לחיטה הנפוצה, והיא נחשבת לחיטה קדומה שקלה יותר לעיכול. למצות יש, באופן טבעי, טעם שונה ממצות העשויות מקמח רגיל, אבל ההבדל אינו גדול ואפשר ליהנות מהן גם כך. מעבר לכך, יש להן אותה צורה ואותו מרקם כמו של כל מצה שהיא. המחיר עד 19.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים אלטרנטיבה למצות הרגילות, כדאי לנסותן.

 בקצרה

צילום עודד מרום
צילום עודד מרום

חברת מצות אביב השיקה לקראת פסח מספר מוצרים חדשים. הראשון שבהם הוא קמח מצה עשוי מקמח כוסמין מלא אורגני. בנוסף השיקה החברה מצה קרקר – קרקר תפוחי אדמה בסגנון מצה, ללא קמח חיטה או דגן, כלומר ללא גלוטן; ופירורי מאפה, וריאציה נטולת גלוטן של פירורי לחם, גם הם ללא קמח חיטה או דגן. בנוסף מציעה החברה מצות מסוגים שונים, כולל מצה אורגנית מקמח מלא, מצה עם סובין, מצה עם שיפון, וכן מצה מצופה שוקולד ועוגיות לבביות. המחיר 13-20 שקלים. להשיג בניצת הדובדבן, רמי לוי, עדן טבע מרקט, טיב טעם, שופרסל, מגה, וסטופ מרקט.

צילום איה וינד
צילום איה וינד

חברת רפאל'ס השיקה מהדורה כשרה לפסח של סדרת חטיפי האנרגיה פוזיטיב. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים, וכל מוצר מכיל שישה חטיפים: חלבה, תמרים ושקדים; אגוזים ופירות יער; שוקולד ואגוזי לוז; ומארז מיקס. המחיר עד 19.9 שקלים ל-138-144 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

צילום ברוך נאה
צילום ברוך נאה

סנפרוסט השיקה פול ירוק חדש, ללא תרמיל וללא קליפה. מוצר זה מתאים במיוחד למרק הפול המסורתי של העדה המרוקאית, שכן הוא מייתר את הצורך בקילוף ידני של כל גרגר. המוצר נמכר קפוא, כמובן, ומאחר והוא עובר תהליך חליטה לפני ההקפאה, מתקצר זמן הבישול הארוך שמצריך הפול עד לריכוך. המחיר עד 29.9 שקלים ל-600 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

 

ג'קובזי – מותג חומץ בלסמי, השיק לראשונה רוטב בסגנון בלסמי לבן, כשר לפסח. המוצר משלב חומץ יין לבן ותירוש ענבים, העשוי מענבים הגדלים באזור מודנה שבצפון איטליה. המחיר עד 24 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר