סל הקניות של שחר 853

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו שלגונים לקראת הקיץ – האוריאו למבוגרים, קפסולות קפה בטעמים – לאוהבי הסוג העדין, מעדן שוקולד עם קצפת – אהבנו, משאריות החורף טילון ללא גלידה – לילדים, עוגיה עם קרם בטעם חלבה – כדאי לנסות

שלגונים של גלידות נסטלה

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

במסגרת המוצרים החדשים שמשיקה החברה בעונת הקיץ, יצאו לשוק שני שלגונים חדשים. הראשון, המיועד בעיקרון לבני נוער, הוא חלק מהמותג Crunch – שלגון בטעם וניל עוגיות ובציפוי שוקולד לבן, המכיל כמות רבה של שברי עוגיות שוקולד, ולציפוי השוקולד הלבן יש מרקם קראנצ'י שמצדיק את שם הסדרה. לא ברור לנו מה הופך את השלגון הזה למיועד לבני נוער – גם המבוגרים אצלנו אהבו אותו. שלגון נוסף הוא חלק מהמותג Oreo, המשלב גלידת וניל עם שברי עוגיות וציפוי שוקולד חלב עם שברי עוגיות בתוכו. דומה לשלגון הקודם בקונספט, שונה ממנו בטעם, בעיקר הודות לשילוב של עוגיות אוריאו; והוא שוקל הרבה פחות ממנו. השלגון הזה, אגב, מוגדר כ"מעדן קפוא" ולא כגלידה, בהתאם לתקנות השונות. אנחנו בכל מקרה נהנינו ממנו (מכיל גלוטן). המחיר עד 11 שקלים ל-65/98 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות נוחות ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: יש לשער שהמבוגרים ייהנו יותר משלגון האוריאו.

קפסולות קפה בטעמים של שופרסל

צילום סטודיו שופרסל
צילום סטודיו שופרסל

כחלק מהמותג הפרטי שלה מרחיבה הרשת את ההיצע שלה בתחום קפסולות תואמות נספרסו. ההשקה כוללת חמישה סוגים שונים – עם הל (דרגה 6), בטעם שוקולד מריר (דרגה 8), בטעם שקדים (דרגה 10), בטעם אגוזי לוז (דרגה 6), ובטעם קוקוס (דרגה 9). האחרון סיקרן אותנו במיוחד – קפה וקוקוס הוא שילוב שלא חשבנו עליו (לעומת השילוב המושלם של שוקולד וקוקוס), ותהינו כיצד זה יכול לבוא לידי ביטוי. במקרה זה טעם הקוקוס עדין, ומספק טוויסט מעניין לטעם הקפה. אך אם אינכם בתשומת לב מלאה, ייתכן שלא תשימו לב לקיומו. בנוסף טעמנו את הקפה בטעם שוקולד מריר ובטעם שקדים, שניהם טעמים מוכרים יותר. שניהם דומים לקפה בטעם קוקוס – תוספת הטעם עדינה יחסית. הקפה עצמו טוב, לא חמוץ מדי, עם הבדלים במידת המרירות בהתאם לחוזק, ועם קרמה יחסית גבוהה ויציבה. המחיר 50 שקלים לארבע יחידות, 10 קפסולות ביחידה. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: מתאים למי שאוהב קפה בטעמים, אבל מהסוג העדין יחסית.

 YOLO עם קצפת של תנובה

סדרה המבוססת על קרם שוקולד עם שוקולד אמיתי בשילוב קצפת אוורירית. צילום Studio Family & Friends
צילום Studio Family & Friends

אחד הצעדים המסקרנים של החברה באחרונה, הוא ההחלטה שלה להציע מוצר מתחרה למילקי. לא אחד אלא שלושה: קרם שוקולד עם 70% מוצקי קקאו (מריר), קרם שוקולד עם 42% מוצרי קקאו (חלב), וקרם שוקולד עם 36% קקאו (בלונד). בשונה מהמוצר הוותיק, באלה יש אחוז של שוקולד ממשי, גם אם האחוז קטן יחסית. קרם השוקולד עשיר יחסית ולכל אחד טעם מובדל היטב, כך שתבחרו במעדן עם השוקולד שאתם אוהבים לאכול. אם אתם מחובבי שוקולד בלונד, כמונו, תאהבו את המעדן שמשלב אותו. לקצפת יש מרקם מתאים, בין יציב לאוורירי, לא מתוקה מדי, ומתערבבת היטב עם הקרם. המחיר עד 4.2 שקלים ל-120 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אהבנו את המוצרים החדשים ונקווה שהם יישארו איתנו.

שוקון של עלמה

צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל

אנו זוכרים מהילדות שלנו שני מעדני חורף – קרמבו וטילון "גלידה", שניהם מבוססים על קצף ביצים כמובן. הקרמבו איתנו תמיד, את אותו טילון מדומה לא ראינו בסביבה כבר הרבה זמן. המוצר החדש מזכיר את זה שאנו זוכרים מהילדות, אבל הוא מגיע בגרסה משודרגת. מדובר בגביע וופל ובתוכו מילוי קרם בטעם שוקולד עם פצפוצי אורז, וסוכריות צבעוניות על הציפוי שלו. הגביע פריך וחביב, יש כמות יפה של פצפוצי אורז, אבל הקרם כולו אינו מהמוצלחים ומאוד מתוק, שלא לומר מתוק מדי (מכיל גלוטן). המחיר עד 10 שקלים לשלוש יחידות. להשיג ברשתות מזון.

בשורה התחתונה: ילדים יאהבו אותו; אנחנו לא.

קרמוגית עם קרם בטעם חלבה של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

אנחנו אוהבים חידושים, ובאותה המידה גם חשדנים – כפי שאפשר להפתיע לטובה, אפשר גם לאכזב. המוצר החדש בסדרת וותיקה זו משתייך לקטגוריה הראשונה: השילוב של קרם החלבה, שיש לו מרקם סמיך אבל לא מוצק, עם העוגיה הפריכה, עובד טוב גם במרקם וגם בטעם הסופי. אלה לא העוגיות האיכותיות ביותר שתמצאו, אבל אם אתם משתייכים לאוהבי המותג (ואוהבים חלבה), תיהנו מהשילוב הזה (מכיל גלוטן). המחיר עד 12.7 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: כדאי לנסות את הקרמוגית החדשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר