סל הקניות של שחר 903

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו גלידות חדשות – הקראנץ' פופקו מוצלח, מנות נלוות לפיצה – הפתעה לטובה, סוכריות ג'לי – הילדים ישמחו, בייגלה – לנסות, מיונז בטעמים – אהבנו

גלידות חדשות של גלידות נסטלה

צילום סטודיו אסם

מספר מוצרים חדשים השיקה החברה לכבוד עונת הקיץ. אחד המוצלחים שביניהם הוא קראנץ' פופקו, שלגון המשלב גלידת וניל עם ריפל קרמל מלוח וציפוי שוקולד עם פופקורן מתוק. למרות שזה נשמע טראש קולינרי, בפועל זה עובד טוב בפה, אם כי העיקר הוא הקרמל המלוח והפופקורן הוא רק הנלווה. שלגון אחר, פחות מוצלח, הוא XL energy drink, גרסת השרבט למשקה האנרגיה XL – מתאים רק למי שממש אוהב את המשקה הזה, שכן הוא מאופיין באותם מרירות וטעם ספציפי. Extreme אמריקה – טילון וניל עוגיות עם ליבת אוריאו ומטבע שוקולד לבן בתוספת עוגיות, הוא ניסיון חביב לשלב את כל מה שאפשר לשלב בשלגון אחד. רק שהוספת מטבע שוקולד לבן הופכת את השלגון ללא נוח במיוחד לאכילה, והוופל ממנו עשוי הטילון מתפורר בקלות רבה מדי. בנוסף יש גם מאגדת של שלגון Milka, גלידת שוקו-וניל בציפוי שוקולד מילקה עם פצפוצי אורז. הצחיר עד 29.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות נוחות ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: קראנץ' הפופקו הוא ההמלצה שלנו

 מנות חדשות של דומינו'ס פיצה

צילום דומינו'ס פיצה

החידוש שמציעה הרשת טמון במנות הנלוות ולא בפיצה עצמה. זה החלק הפחות מעניין בתפריט, בדרך כלל – כשרוצים לאכול פיצה, לא מתעניינים במנות כמו לחם שום או קלחי תירס. למרות זה, ואולי בגלל זה, השיקה הרשת מספר גדול של מנות נלוות חדשות – Domino's wing ברוטב וייטנאמי, Chicken bites – נתחוני עוף מצופים, Cheesy rolls מוצרלה זיתים, Cheesy rolls מוצרלה, חמאה ועשבי תיבול ו- Cheesy rolls טבעוני. בנוסף שינתה הרשת את לחם השום שלה ואת קינוח ה-Cinnamon bites עם רוטב אייסינג וניל, הנמכר גם בגרסה טבעונית. הרולים החדשים, בגרסאות החדשות שלהן, היו הפתעה של ממש – הם הגיעו חמים, רכים, מלאים בגבינה ושאר התוספות, מהסוג שיכול להוות סיבה בפני עצמה להזמין מהרשת. נתחוני העוף מגיעים כחתיכות בינוניות של בשר מטוגן, עובדה ששומרת עליהן טעימות בלי להתייבש (מכיל גלוטן). המחיר עד 29.9 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: זו הייתה הפתעה לטובה

סוכריות ג'לי של The Jelly bean factory

צילום איקאה

איקאה ישראל החלה לשווק בסניפים שלה את סוכריות הג'לי הידועות. באזור המזון בסניפים תוכלו לרכוש מעתה לא פחות מאשר 36 טעמים של הסוכריות, מבחר הכולל טעמים מוכרים כמו לימון או ליקריץ ואחרים, פחות מוכרים, כמו קוקוס או מרשמלו. ההמלצה שלנו היא לרכוש תערובת ולנסות לנחש את הטעם של כל סוכריה. חשוב לדעת כי כל הסוכריות אינן מכילות גלוטן, ג'לטין או צבעי מאכל. המחיר 5-15 שקלים ל-50-200 גרם. להשיג באיקאה.

בשורה התחתונה: הילדים ישמחו ללכת איתכם לאיקאה

טעם חדש בסדרת בייגלה כפיות של אסם

צילום סטודיו אסם

סגנון ים תיכוני, זה שמו של המוצר החדש שהשיקה החברה בסדרה שלה. הבסיס הוא אותו בסיס, כלומר בייגל בצורה של כפיות, שהופך אותו לקל במיוחד לטבילה בממרחים ומטבלים; והתוספת היא תיבול של זעתר, שומשום ומלח ים. הבייגלה פריך והתיבול נוכח במידה מספקת, כך שהוא ברור, טעים וכיפי לאכילה (מכיל גלוטן). המחיר עד 15.5 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אם אהבתם את המוצרים הקודמים בסדרה, נסו את החדש

מיונז בטעמים של הלמנס מבית יוניליוור

צילום יוניליוור

ככל שאנו מכירים – ואוהבים, טעמים שונים של מיונז, כך גדלות האפשרויות ליהנות מזה בבית שלנו. המותג מצטרף למגמה זו עם השקתם של שני מוצרים חדשים, האחד מיונז SPICY עם פלפל צ'ילי חריף, שמזכיר עד מאוד את זה שאנו מכירים מכל מסעדת סושי בעיר; והשני מיונז GARLIC, כלומר מיונז עם שום, שיכול לתת טוויסט טוב לכריך הבא שלכם. המחיר עד 12.9 שקלים ל-235 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו את המוצרים החדשים

כתבו תגובה

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר