סל הקניות של שחר 906

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל הקניות שלנו קפסולות אייס קפה – אפשרות חביבה, תה קר מופחת סוכר וקלוריות – תנו עוד כאלה, לחמניות המבורגר – מתאימות למשימה, גלידה עם ופלים – שת"פ משמח, וגם טונה באריזה לדרך

ICE שף של קפה עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס

שני הסוגים החדשים של הקפסולות-תואמות-נספרסו מיועדים לקיץ החם והלח. במילים אחרות: להכנת קפה קר. במסגרת שיתוף פעולה עם השף יוסי שטרית הושקו ICE מוקה-קרמל, כלומר שילוב של טעמי קפה, מוקה, שוקולד וקרמל; ו-ICE קוקוס, שילוב של קפה עם קוקוס קלוי. השילוב של הקפה עם המוקה והקרמל חביב בסך הכל, גם אם לא הצלחנו לזהות טעמים מובחנים של שוקולד או קרמל. השילוב עם הקוקוס היה ברור יותר ומוצלח, מסוג הטעמים שמתאימים במדויק לקפה קר ולקיץ. המחיר עד 17.9 שקלים ל-10 יחידות. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אפשרות חביבה למי שרוצה לגוון את הטעם של הקפה הקר שלו

Fuze-Tea אפרסק עם 19 קלוריות של קוקה-קולה ישראל

צילום גליקמן שמיר סמסונוב

אם גם אתכם מרתיע הסימון האדום המתריע על כמות סוכר/נתרן/שומן רווי במוצר, תשמחו לדעת על מוצר נוסף שהושק במהדורה ידידותית יותר. הפעם מדובר בתה הקר הוותיק, שיש בו פחות סוכר, פחות קלוריות (19 ל-100 מ"ל), ולכן גם אין עליו את הסימן האדום. הטעם של המוצר לא השתנה באופן שיכולנו לשים לב לכך, מה שגורם לנו לתהות מדוע השינוי הזה לא נעשה קודם לכן. המחיר עד 11.9 שקלים ל-500 מ"ל/1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: הבו לנו עוד שינויים כאלה

לחמניות המבורגר בסגנון אמריקה של מאפיית אנג'ל

צילום דן לב

זמן מה לאחר שהשיקה החברה לחם שנוצר בהשראת הלחמים הלבנים הפשוטים של אמריקה, מגיעות גם הלחמניות. אם הלחמים ההם מיועדים ל כריכים, הלחמניות הן עבור המבורגר. כמובן שאין סיבה ממשית להיצמד להמלצה של המאפייה, אבל הן באמת מתאימות להמבורגר – מספיק גדולות כדי להכיל קציצה מכובדת עם קצת ירקות וממרח, והן סופגות טוב את הנוזלים (כל עוד אלה אינם רבים, יש לציין). יש להן טעם מתקתק נעים, וגם אם יש לחמניות טעימות יותר, הן מספקות מענה לצורך (מכיל גלוטן). המחיר עד 14.9 שקלים ל- 6 יחידות, סך הכל 510 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובמרכולים.

בשורה התחתונה: מתאים לכל מי שרוצה את ההמבורגר שלו בתוך לחמנייה

גלידה עם ופלים מן של ויקטורי

צילום אלעד סאסי

שיתוף הפעולה של רשת גלידריות זאת עם חברת הוופלים הוותיקה, הביא לעולם גלידה חדשה. הבסיס הוא גלידת שמנת המשלבת טעמי וניל ושוקולד, ובתוכה פזורים בנדיבות ופלים קטנים בטעם שוקולד.  התוצאה היא ג'אנק במיטבו – המרקם החלק של הגלידה מקבל קונטרה מהמרקם הפריך של הוופלים (שנותר כזה גם לאחר כמה ימים במקפיא), וגם אם הטעם אינו חדשני או מסעיר, הוא מספק. המחיר 14 שקלים לכדור, 45/85 שקלים לחצי ק"ג/1 ק"ג. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: שמחים לשיתופי פעולה שכאלה

 בקצרה

צילום איה וינד

טונה סטארקיסט השיקה את STARKIST TO GO, סדרה חדשה שהחידוש בה הוא האריזה. מדובר באריזת פלסטיק הכוללת מזלג מובנה, והטונה שמורה בה ללא שמן בכלל. המשמעות היא שאפשר, לפתוח את הקופסה בכל מקום ולאכול ממנה, ואז לסגור אותה להמשך אכילה במועד אחר. הסדרה כוללת טונה בשמן זית, עגבניות ועשבי תיבול, טונה בשמן זית, צ'ילי ושום וטונה בשמן זית, לימון וטימין. המחיר עד 11.9 שקלים ל-80 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר