סל הקניות של שחר 748

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל טחינה גולמית – צעד אמיץ, אוכל טרי מצונן – התחלה מבטיחה, מיצי פירות – כדאי לנסות, חטיפים בנוסח דרום אמריקה – תפסיקו לעבוד עלינו, חטיפים מתוקים – לא מומלצים

טחינה + של בית סבא חביב

טחינה גולמית עם תוספות
טחינה גולמית עם תוספות, צילום אנטולי מיכאלו

הטחינה הגולמית של בית הבד הגלילי, היא אחת הטעימות שקיימות בשוק. אם מגיעים אל המקום וקונים טחינה שנטחנה מול עיניכם באבני ריחיים, הדבר מגביר עוד יותר את החוויה (גם אם לא בטוח שזה באמת משפיע על הטעם). כל זה נכתב כדי להבהיר שבעוד אנו ממליצים לרכוש את הטחינה הוותיקה שלהם, בכל הקשור לסדרה החדשה, אנו הרבה פחות נחרצים. מדובר בסדרה של ארבע טחינות, שבכל אחת מהן יש תוספת – גרעיני דלעת, זרעי קצח, זרעי פשתן או זרעי צ'יה.

ניסינו את הטחינה עם זרעי צ'יה, שמעניקים לטחינה לאחר הכנתה מרקם של משחה; לא מפתיע בהתחשב בתכונות הצ'יה, אבל יחד עם הטעם הייחודי שהם מוסיפים לטחינה, לא כולם יאהבו אותה. תוספת הפשתן פחות דרמטית בהשפעה על הטעם ועל המרקם, אבל גם היא הופכת את הטחינה לייחודית בטעמיה.

בשורה התחתונה: צעד אמיץ. עכשיו נותר לראות אם קהל הצרכנים יאמץ זאת.

15 שקלים ל-400 גרם. להשיג בטיב טעם, עדן טבע מרקט, מרכז מזון ירכא, קשת טעמים – מחסני השוק, בחנויות החברה ובחנויות מתמחות.

מרקים ותבשילים מצוננים של שופרסל
מרקים ותבשילים מצוננים של שופרסל, צילום סטודיו שטראוס

"המטבח הישראלי" של שופרסל

הרשת נכנסת עם המותג הפרטי שלה לקטגוריית מזון נוספת, אשר יש בה צורך של ממש בחידושים – אוכל טרי ומצונן. היא עושה זאת תוך שיתוף פעולה עם 'מבושלת', חברה וותיקה הפועלת בתחום, אשר במרוצת השנים אכלנו חלק מהמוצרים שהיא מייצרת בתחום.

בעוד החוויה ממוצרי החברה בעבר לא תמיד הייתה מוצלחת, סדרה זו של מוצרים הפתיעה אותנו לטובה. מרק הירקות עם עדשים ירוקות היה טעים, עשיר במרכיבים ומתובל טוב; האושפלאו היה לטעמנו מתוק מדי והתיבול שלו יכול להיות עשיר יותר, אבל כמנת חירום ביום שבו אין זמן לבשל, זו אופציה לא רעה; ואטריות עם ירקות הייתה מנה טובה הן בכמות היפה של הירקות והן בתיבול. זו אמנם לא מנה ישראלית אלא יותר אסיאתית, אבל היא מתאימה למטבח הישראלי מבוסס הפיוז'ן.

בשורה התחתונה: יש אמנם מה לשפר אבל זו התחלה מבטיחה.

11.9 שקלים ל-550 מ"ל מרק, 17.9 שקלים ל-550-650 גרם תבשילים, לפני הנחות ומבצעים.

מיצי פירות של תומר

מיצי פירות של תומר
מיצי פירות של תומר, צילום עידו קימלוב

שני מיצי פירות חדשים עולים על המדפים, וכל אחד מהם מציע שילוב מגוון ומוצלח. הראשון הוא מיץ דובדבן שחור ותפוח עץ, והשני מיץ סלק ותפוח עץ, שני שילובים שאנו לא רואים בדרך כלל על מדף המיצים בישראל.

שניהם, כאמור, מוצלחים מאוד: הם אינם מכילים תוספת סוכר. הם מתוקים למדי הודות לפירות מהם הם עשויים, ויש בהם נוכחות ברורה של כל הפירות המובטחים. השילובים והמינונים של הפירות בכל מיץ טובים גם הם, ומכאן ההמלצה.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים מיצים אחרים ומוצלחים, נסו את אלה.

15-17 שקלים לליטר. כשר פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק.

ביסלי צ'וריסו וביסלי גריל דרום אמריקאי

ביסלי חדשים
ביסלי חדשים, צילום סטודיו אסם

הדבר הטוב היחידי שאנו יכולים לומר על השקה זו של אסם, הוא על החידוש בצורות של הביסל, שהושקו כחלק מסדרת "על האש". הם שונים, גדולים, ומספקים חווית אכילה מהנה.

בכל הקשור לטעמים, לביסלי צ'וריסו יש טעם שמשלב בין ביסלי גריל וביסלי ברביקיו. אם אתם מצפים לטעם של נקניקייה, תרדו מהציפיות פן תתאכזבו קשות. טעם ביסלי גריל דרום אמריקאי הוא כמו של… ביסלי גריל. כלומר, מעושן. אבל דרום אמריקאי? לא הבנו איך (מכיל גלוטן).

בשורה התחתונה: אנו לוקחים בחשבון שהסדרה מיועדת לבני נוער, וכי אנו רחוקים משכבת הגיל הזו. בכל זאת נבקש: תפסיקו לעבוד עלינו.

4-4.5 שקלים ל-60 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית, שדרות, חרל"פ. להשיג ברשתות המובילות.

חטיפים חדשים של עלית מקבוצת שטראוס

פסק זמן וכיף כף
פסק זמן וכיף כף, צילום סטודיו שטראוס

החברה מחזירה שני טעמים בסדרת פסק זמן, המושקים גם הפעם במהדורה מוגבלת: פסק זמן חלבה ופסק זמן חמאת בוטנים. השילוב של חמאת הבוטנים בחטיף מוצלח – יש מספיק מחמאת הבוטנים כדי שהיא תורגש, והשילוב עם השוקולד והוופל עשוי טוב. החטיף עם החלבה אכזב, מאחר ולא הרגשנו נוכחות של חלבה בחטיף.

במקביל השיקה החברה גרסה חדשה, מוגדלת, של מוצר חדש יחסית – כיף כף פצפצים. אם אינכם מכירים, מדובר בביסקוויטים נפוחים, יבשים למדי וקראנצ'ים, שבכל אחד יש מעט שוקולד בפנים. חטיף מוצלח וממכר, שנמכר מעתה גם באריזה של 135 גרם (מכיל גלוטן).

בשורה התחתונה: לא כל מוצר עם שוקולד וסוכר מומלץ.

3.2-4.5 שקלים ל-40 גרם פסק זמן, 9.6-9.9 שקלים ל-135 גרם כיף כף. כשרות רבנות נצרת עלית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר