עובדים מרחוק? הנה מקומות שהייתם שמחים לעשות זאת משם

המשימה של Booking.com היא לעזור לחוות את העולם, כמובן ברגע שיהיה בטוח לעשות זאת שוב. לכן היא מציעה לאורחים הטבות מיוחדות שיוכלו לנצל כשהם מזמינים את חופשת העבודה מרחוק הבאה בהנחה של כ-15% לפחות

מאז חודש מרץ 2020 והתפרצות מגפת הקורונה, עבודה מהבית הפכה לנורמלי החדש. חברת התיירות הדיגיטלית Booking.com בחנה למעלה מ-29 מיליון מקומות אירוח המתפרסמים ניתחה למעלה מ-176 מיליון חוות דעת מאומתות שאורחים השאירו, וליקטה שישה מקומות עוצרי נשימה ברחבי העולם, שיכולים להפוך את פנטזיית העבודה מרחוק שלכם למציאות.

לא משנה אם מדובר בבקתת נופש לצד נחל שקט או בווילה על החוף, אם יש לכם אפשרות להמיר את סביבת העבודה שלכם לאחד מהיעדים הללו, סביר להניח שהם יגרמו לכם לרצות לעזוב את המשרד הביתי שלכם בלי לחשוב פעמיים. דמיינו לעצמכם שיחת וידאו כשברקע מאחוריכם נמצא נוף מרהיב, ללא צורך להשתמש בפילטרים או רקעים ממוחשבים. אז קדימה, התכוננו ליום בו יהיו טיסות נוחות לכל היעדים בעולם, ואז תארזו את הלפטופ ותשלבו ביזנס עם פלז'ר.

 

Rocky Hills Retreatאוסטרליה

מדובר בוילה מהממת על החוף, מוקפת ב-1,000 דונם של יער טסמני טבעי, וכוללת סטודיו אמנות מאובזר במלואו הממוקם במרחק של 5 דקות הליכה מהווילה. בסטודיו תוכלו לצייר, לפסל, ליצור ולקבל השראה מהנוף הבתולי של גרייט אויסטר ביי (Great Oyster Bay), מריה איילנד (Maria Island), וחצי האי פרייסינט (Freycinet Peninsula). זה תענוג שאינו שמור רק לאומנים – המקום המבודד והשקט הזה, עם הנופים המדהימים, הוא המתכון המושלם להשראה לכל מי שזקוק לשינוי אווירה. וילה אולטרה-מודרנית שעוצבה על ידי הארכיטקט האוסטרלי זוכה הפרסים קרייג רוזוויר, שתעזור לכם לשכוח מכל הצרות של העבודה ושל הבית, ותהפוך את שעות העבודה היומיות לתענוג אמיתי – לפחות בזמן השהייה. בסוף יום עבודה עמוס בשיחות ועידה, תוכלו להירגע באמבט העיסוי בחוץ, שעשוי מעצי אורן טסמני מקומיים.

El Tucan ספרד

בית הנופש הזה מושלם לנוודים דיגיטליים או לקבוצות חברים, והוא נמצא באי לנסרוטה (Lanzarote) שבאיים הקנריים, שם יש שמש כל השנה, והרבה מרחב ושלווה. תוכלו לענות למיילים על הטרסה בזמן שהילדים משתכשכים ומשחקים בבריכה, או לקחת הפסקה מניתוח דוחות ולעשות סייסטה כמו מקומיים אמיתיים. כדי לגלות את האי כמו המקומיים, מומלץ לשכור רכב כדי לבקר באתר הנופש הסמוך קוסטה טגיסה (Costa Teguise, 11 ק"מ משם), או בעיירה הציורית פוארטו דל כרמן (Puerto del Carmen, במרחק 23 ק"מ) כדי ליהנות מקוקטייל אחרי העבודה או פשוט לטייל על החוף.

North Luxury Villa יוון

חשבו לעצמכם: כמה מדהים זה יכול להיות לענות לשיחת וידאו ליד הבריכה הפרטית שלכם, כשאתם מוקפים בכרמים השופעים של אחד מהאיים הכי אקסקלוסיביים בעולם? הווילה היוקרתית הזאת מציעה תחכום אלגנטי, שקט ורוגע ללא הפסקה: היא נמצאת הרחק מהאזורים העמוסים, בכפר פירגוס (Pyrgos) שבאי הציורי סנטוריני (Santorini). הווילה ממוקמת על גבעה שצופה על הקלדרה עוצרת הנשימה והמפורסמת של האי, ותוכלו ליהנות בה משירות ברמה עולמית, בזמן שאתם סוגרים את הפינות האחרונות בפרזנטציה לבוס שלכם. וכשתסיימו תוכלו ליהנות מכוס יין מקומי מול שקיעה יוונית מדהימה.

 Magnolia Streamside Resort ארה"ב

 הרבה סופרים וסופרות מפורסמים היו ידועים בהרגל שלהם לפרוש לבקתה מבודדת ביער כדי לסיים להשחיז ולדייק את יצירת המופת החדשה שלהם. אתם לא חייבים להיות סופרים כדי לרצות לברוח למקום מבודד ומדהים ביער, להשתחרר מהסחות הדעת של השגרה, ולמצוא מחדש את הפוקוס והאיזון בעבודה שלכם. בעיירה הקטנה קנדנזיס (Canadensis) שבלב הרי פוקונו (Pocono) במזרח פנסילבניה, תוכלו למצוא את השלווה הזו – ולשכוח שאתם נמצאים בסך הכול שעתיים נסיעה מגורדי-השחקים הנוצצים של ניו-יורק. הרוגע שהקוטג'ים הנעימים האלו מציעים, יעזור לכם לנקות את הראש ולשפר את הפרודוקטיביות. בין שיחה אחת לאחרת, תוכלו להתרענן בטיול רגלי קל ביער או בחתירה בקאנו במורד הנחל.

Gaustatoppen Booking נורבגיה

במרחק שלוש שעות נסיעה ברכב מאוסלו, תוכלו למצוא את מקום האירוח הזה, שנמצא למרגלות הר גאוסטָטופן (Gaustatoppen) בדרום-מרכז נורבגיה. כשתתארחו כאן תוכלו ליהנות ממרחבי הטבע פתוחים, בלי לפספס אף דדליין חשוב. אסור לפספס את ההזדמנות לטפס לפסגה הפופולרית באזור, בין אם בטיפוס ברגל או בעזרת ה-Gaustabanen, רכבל שנכנס ממש לתוך בטן ההר. מעבר לזה תוכלו לחגוג את ההישגים המקצועיים שלכם בעבודה מול הנופים המרשימים שנשקפים מהפסגה, ולהתפעל מהאגמים המנצנצים ומהגבעות המיוערות של דרום נורבגיה. אם אתם אוהבים תרבות והיסטוריה, בטח תיהנו מהביקור בריוקן (Rjukan), עיירה שנמצאת במרחק 20 דקות נסיעה. ריוקן הוכרזה כאתר מורשת עולמי של אונסק"ו, ואם תחליטו לבקר בה, תוכלו ללמוד על התפקיד החשוב שהיה לה במלחמת העולם השנייה.

Venity Villa Nha Trang וייטנאם

הווילה היוקרתית והמודרנית הזאת, שצופה על המים, ממוקמת במרחק נסיעה קצרה מרצועת חוף חולית ומקסימה בנה-טראנג (Nha Trang), בקצה הדרומי ביותר של רצועת החוף הווייטנאמית. כאן תיהנו מאינטרנט אלחוטי חינם ואביזרים עסקיים נוספים, כדי שתוכלו להישאר מחוברים ולשמור על הפרודוקטיביות שלכם – כל עוד חדר הקולנוע הביתי או הנוף מהבריכה הפרטית לא יסיחו את דעתכם.

המשימה של Booking.com היא לעזור לחוות את העולם, כמובן ברגע שיהיה בטוח לעשות זאת שוב. לכן היא מציעה לאורחים הטבות מיוחדות, שיוכלו לנצל כשהם מזמינים את חופשת העבודה מרחוק הבאה שלהם. בין אם מתכננים מראש לחודשי הקיץ ובין אם מזמינים ברגע האחרון, במקומות אירוח שנמצאים מעבר לפינה או בצד השני של העולם, אתם יכולים לקבל הנחה של כ-15% לפחות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר