בני 60 ומעלה? אלה היעדים הפופולריים בעולם לבני גילכם

אתר Booking.com מדרג את היעדים הפופולריים ביותר בעולם בקרב גיל הזהב – ההגדרה המכובסת לבני 60 ומעלה, ממיין את הסיבות המרכזיות למה אנשים בוחרים לבקר בכל יעד, מאילו לאומים מגיעים רוב המבקרים בערים אלה, ומה סוגי מקומות האירוח המבוקשים ביותר בכל יעד

מהם היעדים המבוקשים והפופולריים ביותר בקרב מטיילים בגיל הזהב (בני 60 ומעלה)? חברת Booking.com שמקשרת מטיילים עם מגוון גדול של מקומות לינה, בדקה מתוך מיליון וחצי מקומות האירוח שלה הממוקמים ביותר מ-123,000 יעדים ברחבי העולם, כדי לגלות אילו חמישה יעדים היו הפופולריים והמבוקשים ביותר בעולם לביקור בקרב מטיילים בגיל הזהב בשנת 2017.

רומא. צילום ג'וליוס סילבר pixabay
רומא. צילום ג'וליוס סילבר pixabay

רומא איטליה

רומא נחשבת ליעד חובה של מטיילים שמחפשים חופשה מלאה בהיסטוריה, ארכיטקטורה, תרבות ובאמנות. אתרים פופולריים בעיר כוללים את הקולוסיאום, בזיליקת פטרוס הקדוש, מוזיאוני הוותיקן, ומזרקתTrevi. העיר אהובה על בריטים, צרפתים וגרמנים, שהם המטיילים שביקרו הכי הרבה ברומא בשנה שעברה. מקומות האירוח המבוקשים ביותר בעיר הם מלונות, בתי הארחה, ואירוח B&B.

היכן להתארח: בלב רומא שוכן לו Hotel Quirinale הממוקם במבנה מהמאה ה-19. המלון במרחק מספר דקות הליכה מאתרים כמו הקולוסיאום, מזרקת טרווי ובית האופרה של רומא. התחילו את היום עם ארוחת בוקר קונטיננטלית הכלולה במחיר, משם צאו לגלות את העיר, וסיימו בארוחת ערב במסעדת הא-לה-קארט של המלון שמשקיפה אל החצר והגנים.

לונדון אנגליה

לונדון נחשבת כיעד חובה לביקור כדי לספוג תרבויות שונות. מהרחובות העמוסים בחנויות מעצבים של בלגרוויה עד לשווקים העירוניים של קאמדן טאון. לכל שכונה האופי הייחודי שלה. ספגו קצת תרבות במוזיאון הבריטי, בקרו בארמון בקינגהאם, הצטרפו לסיור באוטובוס האדום של לונדון, שיאפשר לכם ליהנות מנופיה של העיר ואתריה התיירותיים. מטיילי Booking.com ממליצים על לונדון בזכות אטרקציות התיירותיות, שופינג ומוזיאונים. שיאני ההזמנות בעיר בשנה החולפת היו צרפתים, איטלקים וגרמנים, ואילו מקומות האירוח הכי מוזמנים הם מלונות, אכסניות ודירות.

היכן להתארח: דירות 9 Hertford Street המרווחות ממוקמות במרכז לונדון, במרחק הליכה קצר מגרין פארק' מארמון בקינגהאם ומשוק שפארד הידוע בבוטיקים, המסעדות והפאבים הוויקטוריאניים שלו. מטיילים ייהנו מהיתרון של מטבח מאובזר, חדר מגורים גדול ומיטה זוגית גדולה במיוחד, כדי להירגע אחרי יום של שיטוטים.

איסטנבול. צילום pixabay
איסטנבול. צילום pixabay

איסטנבול טורקיה

טורקיה הייתה פופולרית לישראלים וארדואן ומדיניותו הצליחו לפגוע בכך. עדיין, ביקור באיסטנבול משלב בין היסטוריה עשירה ונופים, מטבח מקומי עשיר, הבזאר הגדול בעיר העתיקה, ומרחצאות הטורקיים. ההמלצות הנפוצות ביותר של מטיילי Booking.com באיסטנבול הן בהקשר של היסטוריה, שופינג ואוכל. שיאני ההזמנות בעיר בשנה החולפת הגיעו מערב הסעודית, מרוסיה ומגרמניה, ומקומות האירוח המוזמנים ביותר בשנה שעברה היו מלונות, מלונות דירות ואכסניות.

היכן להתארח: Swissotel, The Bosphorus Istanbul מציע אירוח ברמה של 5 כוכבים. אפשר לשחות בבריכה על גג המקום, לבחור טיפול מתוך המבחר בספא, או ליהנות מארוחה במסעדת 16ROOF הצופה אל נוף הבוספורוס, ולסיים את הערב בבר Les Ambassadeurs עם משקה ומוזיקת ג'ז נעימה.

פריז. צילום pixabay
פריז. צילום pixabay

 פריז צרפת

פריז היא יעד חובה בכל רשימת יעדים תיירותיים לגיל הזהב. על פי מטיילי Booking.com, העיר  מומלצת בזכות המוזיאונים ואתריה התיירותיים והתרבותיים. היא הכי פופולרית בקרב מטיילים אנגלים, גרמנים ואיטלקים, שהיו אלה שביקרו בה הכי הרבה בשנה החולפת. מקומות אירוח מבוקשים בעיר כוללים מלונות, אכסניות ודירות.

היכן להתארח: Jardin Saint Honoré Apartments שוכן במיקום מצוין לצאת ממנו למסע הפריזאי שלכם. במרחק הליכה קצר מהדירות שנמצאות ממש בלב פריז, תוכלו להגיע למקומות פופולריים כמו מוזיאון הלובר וכנסיית נוטרדם.

בנגקוק. צילום סאסינט pixabay
בנגקוק. צילום סאסינט pixabay

בנגקוק תאילנד

גם למטיילים מבוגרים יש סיבות טובות להגיע לבנגקוק שמציעה הרבה, למשל אוכל רחוב מעולה, מקדשים מעוטרים, ארמון מלך תאילנד, פסל בודהה הגדול, מקדש ואט פרה קוו (Wat PhraKaew), שווקים צפים. מטיילי Booking.com ממליצים על בנגקוק בעיקר בזכות השופינג, האוכל וביקור במקדשים. שיאני המבקרים בעיר בשנה שעברה הגיעו מסין, גרמניה ואנגליה. מקומות האירוח הפופולריים ביותר בשנה החולפת: מלונות, אכסניות, ומלונות דירות.
היכן להתארח: בלב בנגקוק נמצא Kritthai Residence, המציע גישה נוחה לכל מוקדי הבידור ומרכזי הקניות העיקריים. אורחים יכולים לנצל את הנוחות שבדלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ואת הדלפק להזמנת סיורים. במרחק הליכה קצרה ניתן למצוא את מרכז הקניות סיאם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר