עונה שלישית זוגית ל"בואו לאכול איתי"

"בואו לאכול איתי" – העונה השלישית – תשודר ב-כאן 11 מיום שלישי, 2.10.2018, בשעה 21:00, ובכל יום שלישי וחמישי. הפרקים יעלו לצפייה מלאה גם בערוץ של כאן ביוטיוב. משך כל פרק כ-50 דקות

עונה שלישית לתוכנית "בואו לאכול איתי" – והפעם עונת זוגות, תשודר בערוץ כאן 11 של תאגיד השידור הציבורי מ- 2 באוקטובר 2018, בכל יום שלישי וחמישי בשעה 21:00. זאת לאחר שהתוכנית המבוססת על הפורמט Come dine with me של חברת ITV הבריטית, שודרה בארץ בשתי עונות שכללו 100 פרקים.

בעונה השלישית יתחרו זה בזה בכל שבוע שלושה זוגות מרחבי הארץ. כל זוג יארח את הזוגות האחרים בביתו הפרטי לארוחה שבני הזוג הכינו בעצמם, וכוללת שלוש מנות: ראשונה, עיקרית וקינוח. הזוג המארח יעבוד יחד על הכנת הארוחה, כשמלבד האוכל עליהם להשקיע בבידור ובחוויית האירוח, כדי לרצות את הזוגות המתארחים אצלם. בסיום הארוחה יעניקו הזוגות המתארחים לזוג המארח ציון משוקלל של החוויה כולה, ולאחר שלוש הארוחות יוכרז הזוג המנצח, שיזכה בנסיעה קולינרית זוגית לאיטליה.

העונה השלישי של "בואו לאכול איתי" תשודר ב-כאן 11 מיום שלישי 2.10.2018 בשעה 21:00, ובכל יום שלישי וחמישי. הפרקים יעלו לצפייה מלאה גם בערוץ של כאן ביוטיוב. משך כל פרק כ-50 דקות.  לפי אנשי התאגיד, הזוגות שמשתתפים בעונה זו הם מראה מגוונת של החברה הישראלית, החל מסיווג הזוגיות (נישאים בשידוך, נישואים בגיל צעיר, פרק ב, חד-מיניים, זוגיות פתוחה, זוגות מעורבים ערבים ויהודים), דרך גילאי בני הזוג, מצבם הסוציו-אקונומי, דעותיהם הפוליטיות, ארצות המוצא והדת שלהם, ועד לתפיסות הקולינריות שלהם (טבעונים, צמחונים, קרניבורים, שומרי כשרות, ואפילו מי שמגדלים ואוכלים חגבים).

התוכנית מלווה בקריינות של שי אביבי שמוסיף מבט הומוריסטי וציני למפגשים החברתיים הבלתי שגרתיים, שכנראה לא היו מתרחשים אלמלא התוכנית. מפיק ועורך ראשי – אסף גיל,  עורכת ראשית – תמר איכילוב, תסריט –  דקלה קידר, הפקה – גיל הפקות.

להצצה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר