עסקית בשצ'ופק – גם הקינוחים ולא רק הדגים

הדגים מצוינים. מקום שכדאי לחזור אליו ולא רק בשביל הבוואריה. צילום אפיק גבאי
שצ'ופק היא מסעדת דגים שפועלת כבר 24 שנים. בארוחה העסקית שמוגשת לאורך כל היום מקבלים בפתיחה מבחר של סלטים במחיר המנה העיקרית

מהארוחה במסעדת שצ'ופק יצאנו עם תהייה: האם זה בסדר להגיע למסעדת דגים ולהתלהב מהקינוח? מה זה אומר עלינו, שמה שמעניין אותנו הוא החלק המתוק של הארוחה? והאם זה אומר משהו על המסעדה עצמה? ביחס לשאלה האחרונה, התשובה פשוטה: זה אומר שבמסעדה התל אביבית יודעים לא רק לטפל כהלכה בדגים אלא גם בקינוחים. והקינוח שממנו התלהבנו כל כך, הוא בוואריה – מנה גדולה, יציבה ואוורירית בדיוק במידה, עשירה בטעם ועם כמות מדודה של סירופ שוקולד. בדיוק מה שבוואריה אמורה להיות, אבל לא תמצאו כמעט באף מקום כיום, למעט, אולי, זו שתעשו בעצמכם בבית. תמורת 29 שקלים למנה, כדאי להגיע לכאן גם אם אתם רק בראש של בוואריה.

ברבוניות בשצ'ופק. צילום אפיק גבאי
ברבוניות בשצ'ופק. צילום אפיק גבאי

ושלא יהיה ספק: הדגים מצוינים. פילה המושט (אמנון) שהזמנו, הורד מהגריל בדיוק ברגע הנכון, כך ששמר על מידת הלחות שיש בו ועל עושר הטעמים. יחד עם הסלט הטרי ותפוחי האדמה המבושלים, זו מנה טעימה ומספקת בכל מובן אפשרי (92 שקלים). כאלה היו גם הברבוניות – הדגים טוגנו בדיוק במידה, כך שהיו מעדן לחובבי הז'אנר. והמנה כללה הרבה מהם, כך שהיא משביעה במיוחד (128 שקלים).

כמובן יש גם פירות ים. צילום אפיק גבאי
כמובן יש גם פירות ים. צילום אפיק גבאי

כל זה, כדאי לדעת, ניתן לבחירה כארוחה עסקית המוגשת לאורך כל היום. בפתיחת הארוחה מקבלים מבחר של סלטים, במחיר המנה העיקרית של הארוחה העסקית. האיקרה והדג המלוח היו הכוכבים של הסלטים. הטחינה, סלט הירקות וסלט הטאבולה היו מספקים. לעומתם, סלט החסה, הכרוב המוחמץ, החצילים ברוטב עגבניות והסלק היו סתמיים. לא היה בהם משהו לא טרי או עשוי לא נכון, אבל ההרגשה הכללית הייתה שחלק זה של התפריט ישמח לריענון.

הבוואריה המצטיינת. צילום שחר בן-פורת
הבוואריה המצטיינת. צילום שחר בן-פורת

הארוחה בשצ'ופק, כפי שאתם מבינים, רק השתפרה מרגע שהתחלנו בה. הדגים היו בדיוק מה שאפשר לצפות לו ממסעדת דגים שפועלת כבר 24 שנים, והקינוח שבחרנו היה יותר ממה שיכולנו לקוות לו. בסך הכל נהנינו, מקום שכדאי לחזור אליו, ולא רק בשביל הבוואריה.

שצ'ופק – בן יהודה 256  תל אביב, 03-5441973. א'-שבת 12:00-23:00 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר