פברואר 2019: השף המכוכב כריסטאן מואן ילמד לבשל ארוחות מהמטבח של דרום צרפת בבית הספר דנון

כריסטיאן מואן הוא שף בכיר וזוכה מדליות זהב מטעם איגוד הטבחים הצרפתי וארגון האקדמיה הקולינרית בצרפת. ©Le Cordon Bleu International 2019

השף הצרפתי כריסטאן מואן ((Christian Moine, שזכה במדליות זהב רבות ועבד במסעדות מעוטרות בכוכבי מישלן, יגיע לישראל ללמד את אוהבי המטבח הצרפתי איך לבשל ברמה שכזאת. הדבר יקרה במסגרת שיתוף פעולה של השף מאיר דנון, מייסד בית הספר למצוינות קולינרית בנמל תל אביב עם מוסד ההשכלה הקולינרית המוביל קורדון בלו פריז, במסגרת שבוע So French So Good, כשקורס של שלושה ימים אותו יעביר, יחשוף את המטבח של דרום צרפת במלוא הדרו. הקורס יתקיים בפורמט הדגמה וטעימה במתכונת ההדגמות המקובלת בקורדון בלו, וזאת בשני מחזורים – בוקר וערב – בתאריכים 10,11,13/2.

©Le Cordon Bleu International 2019
©Le Cordon Bleu International 2019

קורס זה הוא תוצר שיתוף פעולה משולש של הקורדון בלו פריז, בית הספר דנון, ושגרירות צרפת בישראל, שמטרתו ביצוע חילופי סטודנטים והפרייה הדדית בין שני המוסדות הקולינריים. השף כריסטיאן מואן שיעביר את הקורס, הוא שף בכיר בצרפת וזוכה מדליות זהב מטעם איגוד הטבחים הצרפתי וארגון האקדמיה הקולינרית בצרפת. הוא עבד במספר מסעדות מובילות בפריז, ביניהן Ledoyen ומסעדת מלון ריץ – שתיהן בעלות שני כוכבי מישלן. הוא היה שף דה קוויזין במסעדת מקסים המפורסמת, סו שף במסעדת מלון Le Meurice המכוכבת, ושף ראשי של מסעדת מלון מרידיאן. ב-2010 הוא מונה לשף בפועל של מסעדת Le Cheval Blanc בעלת שני כוכבי מישלן. בשנים האחרונות הוא מלמד בישול באופן קבוע בקורדון בלו בפריז.

©Le Cordon Bleu International 2019
©Le Cordon Bleu International 2019

תכני הקורס: המטבח של דרום צרפת הוא מטבח ספוג שמש, שמשלב בין האנינות והדיוק של המטבח הצרפתי הקלאסי, לחומרי גלם וטעמים ים תיכוניים. בקורס יילמדו מנות אופייניות לאזור בגרסאות עילית מוקפדות, למשל ״ביצה מושלמת״ עם ארטישוק ירושלמי קונפי, חזה אווז, כוסמת פריכה וקציפה של פרמזן; חזה ברווז צלוי במעטפת תבלינים, בצל קונפי וקסיס; רביולי של כבד אווז מתובל עם רוטב מוקצף של פטריות וסלרי; סופרם של עוף צלוי עם לימונים מסוכרים, פול ירוק, תפוחי אדמה ושומר מבושלים בציר עמוק ועוד מנות וטעמים אופייניים לאזור.

מחיר השתתפות בקורס: 2,870 ₪. לפרטים נוספים ולהרשמה: 03-7571555 או באתר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר