פילה דג אילתית במעטפת עלי מנגולד על מצע קונפי עגבניות שרי ברוטב פלפלים צהובים, מוסקטו ודבש

לדג4 פרוסות פילה אילתית2 עלי מנגולד שטופים וחלוטים היטב.אופן ההכנהצורבים, מפלפלים וממליחים את הדג על מחבת חמה עם שמן זית עד לסגירתו של הדג משני צידיו. עוטפים את הדג בעלי המנגולד החלוטים ומניחים על תבנית.לפני ההגשה מחממים תנור ל- 200 מעלות ומכניסים את הדג ל- 3 דקות.קונפי עגביות שרי16 עגבניות שרי6 שיני שום קלופות2 עלי טימין2 כפות שמן זית משובח1 כפית דבשאופן ההכנהמחממים מחבת עם שמן זית על אש גבוהה, מוסיפים את כל המרכיבים מלבד העגבניות ומאדים לכ- 2 דקות. מוסיפים את העגבניות ומנמיכים לאש קטנה מאוד לכ-15 דקות. מורידים מהאש, מקלפים את העגבניות ומחזירים למחבת עד להגשה.רוטב פלפלים1 פלפל צהוב מקולף, נקי מגרעינים ומטוגן חתוך לקוביותחצי כפית שוםכף וחצי בצל קצוץ15 גר' מחמאה/חמאה2 כפות מוסקטמלחפלפלאופן ההכנהמטגנים את הבצל בחמאה כ- 2 דקות, מוסיפים את השום והפלפל לכעוד 3 דקות, מוסיפים את המוסקט לדקה, מוסיפים מים עד לכיסוי ומביאים לרתיחה. מעבירים למעבד מזון וטוחנים עד לקבלת רוטב אחיד וחלק.

לדג
4 פרוסות פילה אילתית
2 עלי מנגולד שטופים וחלוטים היטב.

אופן ההכנה
צורבים, מפלפלים וממליחים את הדג על מחבת חמה עם שמן זית עד לסגירתו של הדג משני צידיו. עוטפים את הדג בעלי המנגולד החלוטים ומניחים על תבנית.

לפני ההגשה מחממים תנור ל- 200 מעלות ומכניסים את הדג ל- 3 דקות.

קונפי עגביות שרי
16 עגבניות שרי
6 שיני שום קלופות
2 עלי טימין
2 כפות שמן זית משובח
1 כפית דבש

אופן ההכנה
מחממים מחבת עם שמן זית על אש גבוהה, מוסיפים את כל המרכיבים מלבד העגבניות ומאדים לכ- 2 דקות. מוסיפים את העגבניות ומנמיכים לאש קטנה מאוד לכ-15 דקות. מורידים מהאש, מקלפים את העגבניות ומחזירים למחבת עד להגשה.

רוטב פלפלים
1 פלפל צהוב מקולף, נקי מגרעינים ומטוגן חתוך לקוביות
חצי כפית שום
כף וחצי בצל קצוץ
15 גר' מחמאה/חמאה
2 כפות מוסקט
מלח
פלפל

אופן ההכנה
מטגנים את הבצל בחמאה כ- 2 דקות, מוסיפים את השום והפלפל לכעוד 3 דקות, מוסיפים את המוסקט לדקה, מוסיפים מים עד לכיסוי ומביאים לרתיחה. מעבירים למעבד מזון וטוחנים עד לקבלת רוטב אחיד וחלק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר