קאב קם: עושר טעמים תאילנדיים

מחולק לקטגוריות - נאים, חם מהים, ויבשה; תוך התבססות על חומרי גלם טריים. צילום יונתן בן חיי
קאב קם מציעה חוויה קולינרית טובה בחלל נעים שכיף לשבת בו. מקום שכדאי להגיע אליו כשאתם רעבים לאוכל תאילנדי מוקפד ואלכוהול טוב

אם רוצים להבין את ההבדל בין ארוחה בבר-מסעדה התאילנדי קאב קם (אותם בעלים של מסעדת בית תאילנדי בבוגרשוב), לבין ארוחה באחת מהמסעדות האסיאתיות בתל אביב, צריך להזמין את הפאד קפאו. זו מנה שתמצאו בכל מסעדה אסיאתית-ישראלית – שילוב של בשר טחון, אורז לבן וביצת עין הוא שילוב אידיאלי עבור הסועד הישראלי, אז מה הפלא שהיא נפוצה כל כך.

פאד קפאו. צילום יונתן בן חיים
פאד קפאו. צילום יונתן בן חיים

אותה מנה נוכחת גם בתפריט החדש של המקום, שמוגש לסועדים בשישי-שבת בשעות הצהרים, עם תו מחיר גבוה במיוחד – 94 שקלים, לעומת 50-70 שקלים במסעדות אחרות. ההבדל במחיר מתברר מהר מאוד כהבדל גם במנה עצמה – לא בשר בקר טחון רגיל, אלא נתח אונטריב וחלקי פנים קצוצים גס, שתובלו עם בזיל תאי וצ'ילי, באופן שמקנה למנה עושר טעמים שאינו מוכר במקומות אחרים. כל זה מוגש עם אורז לבן עשוי טוב וביצת עין רכה, שבאופן נדיר הייתה כתומה ולא צהובה. יחד עם כמה חתיכות של מלפפון טרי, מתקבלת מנה גדולה מאוד וטעימה באופן מיוחד.

פלה דיפ. צילום יונתן בן חיים
פלה דיפ. צילום יונתן בן חיים

תפריט סוף שבוע החדש שמציע מספר מנות, רובן מבוססות על דגים ופירות ים, מוגש בשעות 12:00-16:30 בלבד,  ומחולק לקטגוריות – נאים, חם מהים, ויבשה; תוך התבססות על חומרי גלם טריים. התחלנו את הארוחה עם הפלה דיפ, מנה קלילה שרק פתחה את התיאבון. המשכנו עם הפאד קפאו, עליו הרחבתי למעלה, ועם פלה דיפ – נתחי דג ים מקומי נאים המוגש עם נאם פלה פריק – חתיכות של עור דג מטוגן (56 שקלים), מבוסס על מה שהגיע מהדייג. כשאנחנו היינו כאן, זה היה מטיאס. טרי, מטופל נכון, מוגש בשילוב רכיבים מפתיע.

מיאנג פלה טוט. צילום יונתן בן חיים
מיאנג פלה טוט. צילום יונתן בן חיים

מנה נוספת הייתה מיאנג פלה טוט – דג לברק שלם מטוגן, מוגש, כך לפי התפריט, עם "ערמת עלים טריים ורוטב תמרינדי" (124 שקלים). בפועל מקבלים לשולחן מגש ענקי, הכולל צלחת ועליה הדג, ועוד סלסלה ובה חסה ועלים ירוקים נוספים, וכן מספר צלוחיות עם רכיבים נוספים, כולל אותו רוטב מובטח. המטרה: הרכב לעצמך את הביס. החסה משמשת כבסיס, ועליה רצוי לשים חתיכה מהדג עם שאר המרכיבים. הרכבנו הכל ביחד, וזו הייתה הצלחה. הדג המטוגן, שנעשה מבלי לייבש אותו, השתלב טוב עם כל האפשרויות. אבל האם יש לנו כוח לעבוד בעודנו באים לאכול? לא בהכרח. לכן עדיף לציין מראש שזו המנה; אם לא בתפריט עצמו, אז לפחות על ידי המלצרים. תפריט האוכל מלווה גם בתפריט קוקטיילים. הג'ין טוניק המבושם, המשלב ג'ין עכו, טוניק קייצי של נעמה ומלפפון (46 שקלים) היה מלווה טוב ונעים לארוחה.

קוי פלה. צילום יונתן בן חיים
קוי פלה. צילום יונתן בן חיים

בסך הכל מציעה קאב קם חוויה קולינרית טובה, והכל בחלל נעים שכיף לשבת בו. מקום שכדאי להגיע אליו כשאתם רעבים לאוכל תאילנדי מוקפד ואלכוהול טוב.

קאב קם – לינקולן 11 תל אביב, 03-6889960. עסקיות א'-ה' 12:00-16:00, ערב א'-שבת 18:00-1:00, שישי-שבת צהרים 12:00-16:30

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר