קאב קם בבוקר לבראנץ' אסיאתי טעים

הבראנץ' בקאב קם הוא טוויסט שרק בישראל יכולים ליצור – להכניס אל תוך קונספט מערבי אוכל מהמזרח. והם עושים את זה היטב. כדאי

רק במהלך הזמנת המנות הבנו כי הבראנץ' שתפרו בקאב קם לסופי שבוע (שישי-שבת 12:00-16:00), כולל בנוסף לארבע מנות ראשונות, מנה עיקרית אחת לשני אנשים. ההבנה נחתה עלינו בהפתעה, ולוותה עם חשש: היינו רעבים למדי, ותהינו אם נצא מהארוחה הזו רעבים, או שנזמין עוד משהו לאכול. שעה ומשהו לאחר מכן, על בטן מלאה ומסופקת, הבנו שלא הייתה לנו כלל וכלל סיבה לחשוש: האוכל היה לא רק צבעוני, טרי וטעים; הוא גם היה משביע מאוד. הבר-מסעדה התאילנדי מבית היוצר של בית תאילנדי, מציע בבראנץ', בנוסף לארבע מנות ראשונות ומנה עיקרית אחת, גם שני משקאות טבעיים ו-25% הנחה על תפריט היין והאלכוהול. כל זה, ראוי לציין, תמורת 100 שקלים בלבד לסועד.

צילום יהונתן בן-חיים

מה הזמנו? התחלנו עם קייאו טוט, שני כיסוני עוף ושני כיסוני שרימפס מתובלים בשורש וזרעי כוסברה עם מטבל; מיאנג פלה –  נתחי לברק בתוך עלי חסה אייסברג ועלי שיאפו, למון גראס, ריחן, קשיו ותמרינדי; יאם מלקו טוט – ז'וליינים פריכים של פפאיה מטוגנת בתוך חסה אייסברג עם עגבניות שרי, לוביה ובוטנים; ונאה יאנג – נתח קצבים דק על הגריל צלוי מדיום-רייר, לצד פריק נאם פלה (מנה המוסיפה 15 שקלים למחיר הארוחה כולה).

צילום שחר בן-פורת

לא יכולנו לבחור מנות פתיחה טובות יותר (מסקנה שנבחן אותה בביקור הבא): הטריות של חומרי הגלם, החריפות שמתואמת לחך הישראלי, הצבעוניות והשילוב של חומרי גלם, הפכו את החלק הזה של הארוחה למהנה במיוחד. מנת נתח הקצבים היא אמנם מערבית יותר מאשר תאילנדית (המטבל שמגיע איתה נותן את הטוויסט המבוקש), אך שלושת המנות האחרות לקחו אותנו הרחק מכאן למחוזות אחרים. הן גם הגיעו עם סטיקי רייס עשוי כהלכתו.

צילום שחר בן-פורת

המנה העיקרית הייתה גולת הכותרת: קה מו – רגל חזיר בבישול ארוך עם תשעה תבליני פאלו, פאק צ'וי ועלי חרדל כבושים, לצד סטיקי רייס. לשמחתנו, הבשר לא מגיע עם עצם, והוא רך במיוחד אחרי הבישול, מכוסה בעור שטוגן עד כדי פריכות. התיבול מדויק, ותוספת הירוקים השונים נתנה לו נגיעה של רעננות מתבקשת. את כל זה אפשר לאכול עם סיידר תבליני "פאלו" – גזוז קר מתובל בקינמון, ציפורן ופלפל אנגלי; או סיידר הל ירוק – גזוז קר מתובל בהל, זרעי כוסברה וצ'ילי. אנחנו בחרנו בראשון, שהיה מיוחד ומרענן.

צילום יהונתן בן חיים

הבראנץ' בקאב קם הוא טוויסט שרק בישראל יכולים ליצור – להכניס אל תוך קונספט מערבי אוכל מהמזרח. והם עושים את זה היטב. כדאי.

קאב קם – לינקולן 11 תל אביב, 03-6889960. עסקיות א'-ה' 12:00-16:00, ערב א'-שבת 18:00-01:00, בראנץ' שישי-שבת 12:00-16:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר