קונדיטורית רולדין קיימה בסוכות סדנאות שוקולד חווייתיות

"רולדין קידס", מרכז המבקרים לילדים ולכל המשפחה של קונדיטורית "רולדין", בישוב קדימה שבשרון, קיימה 3 סדנאות שוקולד חווייתיות למבקרים בחול המועד סוכות

"רולדין קידס", מרכז המבקרים לילדים ולכל המשפחה של קונדיטורית "רולדין", בישוב קדימה שבשרון, קיים 3 סדנאות שוקולד חווייתיות למבקרים בחול המועד סוכות.

הסדנאות הייחודיות אפשרו לילדים (וגם מבוגרים) להתנסות באופן פעיל בחוויית עשיית פרליני השוקולד, משלב המילוי דרך שלב הזילוף, ציפוי ועד שלב הקישוט. הכל על טהרת השוקולד: עוגיות שוקולד ופרלינים איכותיים בטעמים.

הסדנאות הדגישו את מוטיב עבודת היד בדומה לשיטת העבודה בקונדיטוריית "רולדין", עליו גאוות המקום.

את הסדנאות העביר קונדיטור-שוקולטייר מומחה לשוקולד שיסביר ויראה קישוטי שוקולד, תוספות לשוקולד וטיפים לאפייה עם שוקולד.

סדנאות השוקולד כרוכות בתשלום: 50 שקל למבוגר ו/או לילד כשהן כוללות שתייה ומארז לב עם 10 פרליני שוקולד שהוכנו במקום על ידי המבקרים.

במקביל, ממשיכות סדנאות האפייה הרגילות ברולדין קידס שבהם מתנסים המבקרים בהכנת עוגיות במתכונת של שעה ועלותם 25 שקל לילד ו-20 שקל למבוגר.

רולדין קידס הינו מרכז מבקרים פעיל וממוקם בקונדיטוריה הראשית שהוקמה על שטח של 3,600 מ"ר באזור התעשיה של קדימה, בשרון. הביקור משלב לימוד והתנסות אמיתית בהכנת מאפים בעבודת יד; סיור בקונדיטוריה הגדולה ממבט מגשר התצפית שם רואים כיצד מכינים ביד את המאפים, צפייה בסרט קצר על תהליכי ההכנה והייצור ועוד.

הסדנאות בתאום טלפוני מראש: 09-8991001 – מספר המקומות מוגבל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר