קייטרינג חלבי לחנוכה

בחג החנוכה אין מתאים יותר מאוכל חלבי. לכן מומלץ לשכור את שירותיו של קייטרינג חלבי שיציע לכם תפריט עשיר ומותאם לחג
חנוכה הוא חג מתאים למפגשים חברתיים ומשפחתיים. אין כמו לשבת אחרי הדלקת הנרות, לשוחח וליהנות מאוכל חלבי טעים

כמו בכל שנה, חג החנוכה מביא אתו הזדמנויות לארח משפחה וחברים לערב נחמד שיכלול הדלקת נרות, שיחה וכיבוד טעים. את הכיבוד אפשר להכין לבד, אך זה אומר שתבלו שעות רבות במטבח ותגיעו למפגש עייפים. במיוחד כאשר מדובר באוכל מתאים לחנוכה, שכולל מוצרי חלב וטיגון בשמן עמוק, ולא כולם יודעים להכין את המטעמים המסורתיים. לכן, אם אתם מתכננים לארח אצלכם בבית, כדאי לשקול הזמנת קייטרינג חלבי  מותאם לחג החנוכה.

כדאי לחפש חברת קייטרינג המציעה אוכל מותאם להגשה במזנון, כגון מגשי אירוח, פינגר פוד, מתאבנים ועוד
כדאי לחפש חברת קייטרינג המציעה אוכל מותאם להגשה במזנון, כגון מגשי אירוח, פינגר פוד, מתאבנים ועוד

איזה סוג קייטרינג מתאים לחנוכה?

בחג החנוכה אין מתאים יותר מאוכל חלבי. לכן מומלץ לשכור את שירותיו של קייטרינג חלבי לחנוכה, שיציע לכם תפריט עשיר ומותאם לחג. כאשר המפגש נערך בבית פרטי, צורת ההגשה המתאימה ביותר היא מזנון בשירות עצמי. מסיבה זו כדאי לחפש חברת קייטרינג המציעה אוכל מותאם להגשה במזנון, כגון מגשי אירוח, פינגר פוד, מתאבנים ועוד.

אחרי שבחרתם את המאכלים המסורתיים המתאימים לחג, ניתן להוסיף גם מאכלים אחרים
אחרי שבחרתם את המאכלים המסורתיים המתאימים לחג, ניתן להוסיף גם מאכלים אחרים

 מה כדאי להזמין שיתאים לחג?

כאשר מזמינים קייטרינג חלבי לחנוכה, כדאי לתכנן תפריט שיכלול מנות מלוחות ומנות מתוקות, אך ברוח החג. הכיבוד המתאים ביותר למפגשים בחנוכה, יכלול לביבות ירק שונות עם מטבל מתאים, פריקסה במילוי מסורתי, וכמובן, לא לוותר על המתוקים המיוחדים של חנוכה: סופגניות, דונאטס בזיגוגים שונים, לביבות מתוקות וספינג'ים.

את הסופגניות רצוי להזמין במילויים מסורתיים ומוכרים, כמו: ריבה, שוקולד, ריבת חלב, ואם אתם רוצים להפתיע את האורחים שלכם, בדקו אילו עוד סוגי סופגניות יש בתפריט. קייטרינג מותאם לחנוכה יציע מגוון מילויים מעניינים ומפתיעים, וכך תוכלו לתכנן מזנון מיוחד ומקורי.

אחרי שבחרתם את המאכלים המסורתיים המתאימים לחג, ניתן להוסיף גם מאכלים אחרים. כדי שיהיה גיוון, אפשר לשלב בהזמנה גם קינוחים שאינם מטוגנים בשמן, כמו עוגות בחושות, מאפים טריים, עוגות מוס, פאי, סברינות עם קצפת וקינוחי כוסות, וגם מאכלים כמו פשטידות ומיני כריכים עם גבינה, סלמון, סביח, מרקים חמים ועוד.

קייטרינג חלבי לחנוכה הוא הכיבוד המתאים ביותר לאירוח חברים ומשפחה, הוא קליל, מגוון ומתאים במיוחד לערבים הקרירים של חנוכה.

הכתבה נכתבה על ידי השפית פזית ספיר בעלת קייטרינג חלבי במרכז

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר