קייטרינג צמחוני – לאירוע בטעמים בלתי נשכחים

הקייטרינג הצמחוני מסוגל להציע אוכל הרבה יותר בריא בהשוואה לקייטרינג הבשרי. האפשרויות רבות ומגוונות
כיום אנחנו פוגשים באירועים רבים את הקייטרינג הצמחוני. בניגוד לעבר אשר אז היו מקובלים רק המנות הבשריות והכבדות. יש לדבר כמה וכמה סיבות טובות. לפניכם חלק מהן

הקייטרינג הצמחוני הפך בשנים האחרונות למקובל מאוד כאשר רבים הם בעלי האירועים אשר בוחרים לערוך אירועים על טהרת הצמחוני. למה זה כך?

במטבח הצמחוני יש לנו את מבחר המאפים, הקישים והפשטידות
במטבח הצמחוני יש לנו את מבחר המאפים, הקישים והפשטידות

קייטרינג צמחוני מכל הסיבות שבעולם

אוכל הרבה יותר קליל – הקייטרינג הצמחוני מציע אוכל הרבה יותר קל ונוח לעיכול. במיוחד באירועים אשר מתקיימים בחודשי הקיץ, אשר בהם אנחנו מחפשים אוכל קל וקליל.

אוכל יותר בריא – הקייטרינג הצמחוני מסוגל להציע אוכל הרבה יותר בריא בהשוואה לקייטרינג הבשרי. האפשרויות רבות ומגוונות.

אוכל יותר זול – המנות הבשריות הרבה יותר יקרות ביחס לכל מנה צמחונית. כך אנחנו יכולים להגיש לאורחים שלנו מנות משובחות בחצי המחיר מהמנות הבשריות המסורתיות.

אוכל יותר מגוון – המטבח הצמחוני מעמיד בפנינו אין ספור של אפשרויות שונות, כאשר ניתן גם לשלב מנות חלביות וזה הופך את האפשרויות למגוונות הרבה יותר. כך יש לנו את מבחר המאפים, הקישים והפשטידות. ישנם מגוון המרקים, הסלטים השונים, ועוד לא דיברנו על הקינוחים. שם האפשרויות מגוונות וכמעט בלתי מוגבלות: עוגות גבינה, מוסים חלביים ועוד.

יותר פשוט מבחינת הכשרות – כאשר מדובר באוכל בשרי הרי שדרישות הכשרות הן רבות. המנות הצמחוניות פשוטות הרבה יותר, וגם שומרי הכשרות יוכלו ליהנות מהן.

המנות הבשריות הרבה יותר יקרות ביחס לכל מנה צמחונית
המנות הבשריות הרבה יותר יקרות ביחס לכל מנה צמחונית

קייטרינג צמחוני לכל סוגי האירועים

הקייטרינג הצמחוני הינו קייטרינג שעשוי להתאים לכל סוגי האירועים. אנחנו מוצאים היום את הקייטרינג הצמחוני גם באירועים גדולים ומכובדים כמו בחתונות וכדומה. אנחנו מוצאים אותו גם באירועים קלילים הנערכים בטבע, כאשר בתווך יש לנו גם את בר המצוות, בת המצוות, בריתות ועוד.

האפשרויות בהכנת אירוע צמחוני הן מגוונות. ניתן לבחור את ההגשה המסורתית על ידי מלצרים, ואפשר גם ללכת על בר עשיר שיכלול את כל המנות, כאשר כל אורח יוכל לגשת וליטול את המנה הרצויה והמועדפת עליו.

כתבת אורח זו נכתבה על ידי השפית פזית ספיר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר