קתאי פסיפיק מציגה תפריט חדש בהתאמה אישית לנוסעי מחלקת העסקים

למנה עיקרית בביזנס של קתאי פסיפיק יש מעתה שש אפשרויות לעומת ארבע בעבר, כאשר נוספו מרק נודלס עם נתחי בקר והמבורגר אמריקאי
קתאי פסיפיק דורגה במקום הרביעי ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם של SKYTRAX לשנת 2019 והינה החברה הראשונה ברשימה שפועלת בישראל

חברת התעופה קתאי פסיפיק, שמפעילה טיסה יומית מישראל להונג קונג ומשם ל- 200 יעדים באסיה ובפסיפיק, מציעה  תפריט חדש לנוסעי מחלקת העסקים שלה בטיסות מתל אביב הונג קונג, וזאת במסגרת אסטרטגיית Move Beyond של החברה, שנועדה לשדרג שירות הלקוחות בטיסותיה ברחבי העולם, כולל כמובן החוויה הקולינרית לנוסעי הביזנס.

כך, הארוחות במחלקת העסקים הן בקונספט של מסעדה, עם הגשה מותאמת אישית א-לה-קארט, כשהמנות מוגשות בכלי חרסינה תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים וטריים. מי שאמונים על נושא זה בישראל יחד עם צוות המשרד המקומי של חברת התעופה, הם אנשי גוף ה- Inflight Catering בחברת ISS Israel, המספקת מזון לטיסות של קתאי פסיפיק וכ- 30 חברות תעופה אחרות – כל אחת לפי התפריט והדרישות שלה בסך הכל מבשלים כאן כ- 8,000 ארוחות ביום במטבח לא כשר. עבור נוסעים שמבקשים אוכל כשר, מביאים מנות גלאט כשר מחברת המשביע.

צילום פאפא רצי
צילום פאפא רצי

הם אלה שמבצעים את התפריט החדש של קתאי פסיפיק שמציע עתה כמנה ראשונה סלמון (בתמונה למעלה) מעושן עם עלי רוקט, וסלט צנונית, עם רוטב חרדל ודבש. למנה עיקרית יש מעתה שש אפשרויות לעומת ארבע בעבר, כאשר המנות הן עוף שעועית שחורה, פאק צ'וי, גזר ואורז יסמין; דג הליבוט עם רוטב מפולפל אורז יסמין ופטריות; פסטה עם קישואים צלויים, פטריות ומוצרלה; וכמנה צמחונית סלט שיבולת שועל ובטטות עם עלי רוקט, עגבניות צ'רי, אוכמניות מיובשות וגבינת עיזים, בתיבול שמן זית ולימון. אליהן התווספו עתה מרק נודלס עם נתחי בקר; והמבורגר אמריקאי עם צ'יפס, חסה ועגבנייה. בנוסף יש אפשרות לארוחה קלה, ותפריט ארוחת הבוקר הוכפל ומציע מעתה ארבע אפשרויות לבחירת הסועד, כאשר התווספו לתפריט ארוחת בוקר מערבית וארוחת בוקר סינית חמה מסורתית.

במגשיות – כך האוכל עולה למטוס. בצלחות – כך הוא מוגש לנוסעי הביזנס. צילום פאפא רצי
במגשיות – כך האוכל עולה למטוס. בצלחות – כך הוא מוגש לנוסעי הביזנס. צילום פאפא רצי

מה שיפה זה כשבתחום ארוחת בוקר ממלאים הנוסעים  טופס טעים של מה הם רוצים לאכול, מה לשתות ומתי, כדי שלא יפריעו להם בשינה. בכלל, נוסעי הביזנס יכולים לבחור את זמני הארוחות לפי העדפתם ונוחותם, ובפועל ניתן להזמין בביזנס כל מנה מהתפריט במהלך הטיסה, בשונה מחברות אחרות, כולל ארוחה סינית עם שרימפס (קפואים – לא להגזים במחשבה על טריים). במפעל ISS  מכינים את המנות לטיסות בדרגת בישול של 80-85 אחוז, וצוות השירות במטוס משלים את הבישול במערכות חימום האוכל לדרגת הבישול הרצויה לכל נוסע, כדי שלא יתייבשו בחימום, ומצלחתים אותן לפי מפת הכנה והגשה המצויה באזורי העבודה שלהם.

צילום פאפא רצי
צילום פאפא רצי

בקתאי פסיפיק מוצע בביזנס גם תפריט יינות מעניין, עם יינות לבנים ואדומים מיקבים בצרפת, אוסטרליה, ניו זילנד, וגם כרמל סלקטד קברנה סוביניון ישראלי – מן הסתם רק בטיסות אל ומתל אביב, למי שרוצים יין כשר. כללית, המבחר בארוחת הטעימות בה השתתפתי היה גדול יותר מאשר בתפריט הכתוב. נראה לי שאם הייתי על המטוס, הייתי טועם את כולם במהלך הטיסה, מה שהיה הופך את תשע שעות הטיסה להונג קונג לחלום מתמשך.

קתאי פסיפיק שבסיסה בהונג קונג, מחזיקה צי מטוסים חדיש ומתקדם, ומפעילה ממרץ 2017 טיסות ישירות בקו תל אביב- הונג קונג באמצעות מטוס איירבוס A350 החדיש, עם טיסות המשך לכ-75 יעדים באסיה והפסיפיק, מתוכם כ – 25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו- 8 יעדים ביפן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר