קתאי פסיפיק חנכה מטוס איירבוס A350-1000 חדיש בקו תל אביב-הונג קונג

קתאי פסיפיק מפעילה טיסות ישירות בקו תל אביב-הונג קונג עם חיבורי המשך נוחים ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק. צילום יוסי אלוני
קתאי פסיפיק היא חברת התעופה הראשונה שמפעילה מטוס זה בישראל. תשלב בצי שלה 20 מטוסי איירבוס מדגם זה בשנתיים הקרובות

קתאי פסיפיק, חברת התעופה שבסיסה בהונג קונג ומפעילה טיסות ישירות בקו תל אביב הונג קונג, חנכה בקו שלה לתל אביב את המטוס שנחשב לחדיש ביותר בעולם – איירבוס A350-1000, שהצטרף צי שלה בקו תל אביב-הונג קונג. המטוס ביצע לא מכבר את טיסת הבכורה שלו בקטאי בקו שלה לוושינגטון – טיסה של 17 שעות. קתאי פסיפיק רכשה 20 מטוסי איירבוס A350-1000, שמונה מהם יימסרו לה כבר השנה, והשאר צפויים להיכנס לפעילות עד 2021. בנוסף לקו תל אביב-הונג קונג, מטוסים חדישים אלו ישרתו גם את וושינגטון, מדריד, אמסטרדם, מנצ'סטר וציריך, החל מספטמבר וחודשי החורף.

צילום יוסי אלוני
צילום יוסי אלוני

המטוס הוא בתצורה הגדולה ביותר ממשפחת A350  ומטיס 334 נוסעים במחלקות השונות: תיירים – אקונומי, פרימיום אקונומי, וביזנס – עסקים. מדובר בהוספה של 54 מושבים לעומת דגם A350-900 שגם כן טס בקו לתל אביב. בתכנון המטוס הושם דגש על חווית הנוסעים, הכוללת בין השאר מושבים חדשים במחלקת התיירים, טלוויזיה אישית באיכות גבוהה, מערכת בידור חדשנית, WiFi המאפשר לנוסעים להישאר מחוברים לאורך הטיסה, תאורת LED ולחץ אוויר גבוה בתא הנוסעים – מספק יותר חמצן ומפחית את תופעת הג'ט לג. בנוסף שמו בתכנון המטוס דגש על  הפחתה משמעותית של השפעה מרעש חיצוני.

ג'ונתן ביילי. צילום יוסי אלוני
ג'ונתן ביילי. צילום יוסי אלוני

ג'ונתן ביילי, מנהל סניף קתאי פסיפיק בישראל, אומר: "חנוכת המטוס החדיש גם בקו לתל אביב, מבטאת את מחויבות החברה לקהל הישראלי, והרצון להציע מוצרים חדשנים ומתקדמים שמציבים את ישראל על המפה הגלובלית של חדשנות וקדמה טכנולוגית בעולם התעופה". עוד מציין ביילי, כי "באמצעות הצטרפות המטוס החדש, תציע קתאי פסיפיק את חוויית הטיסה המשודרגת ביותר, יחד עם המטוס החדיש ביותר שאי פעם נחת בישראל". הוא גם לא שוכח לציין כי הנוסע הישראלי זולל חטיפים במהלך הטיסה, אך ממעט לשתות יין המוצע לנוסעים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר