שווארמה? תן לי פעמיים שווארמקס

תפריט הכולל שישה סוגים של שווארמות, מבוססות על בשר הודו או כבש
שווארמקס מביאה חידוש לתחום שלא קרה בו שום דבר חדש כבר הרבה מאוד שנים

שווארמה עם אפונה, בייבי תרד, פטרוזיליה וטחינה ירוקה, היא ללא ספק שילוב חדשני בענף השווארמות, שמבוסס על חומוס-צ'יפס-סלט כתוספות לבשר. לא שאלה לא נמצאים בשווארמקס, רשת שווארמיות חדשה – כרגע עם סניף אחד אבל "רשת", אבל זה לא העיקר.

אז מה העיקר? תפריט הכולל שישה סוגים של שווארמות, מבוססות על בשר הודו או כבש. לאחר שבוחרים את השילוב המועדף עליכם, חותכים את השווארמה ומעבירים אותם לפלאנצ'ה, לצלייה נוספת עם התוספות המרכיבות את המנה שבחרתם. את זו שהצגתי למעלה, הזמנתי שם בעת הביקור, והיא מוגדרת בתור שווארמקס ירוקה.

המחירים נוחים מהמקובל, במיוחד אם מגיעים בשעות הצהרים
המחירים נוחים מהמקובל, במיוחד אם מגיעים בשעות הצהרים. צילום דניאל לילה

בנוסף אליה יש טאי שווארמקס עם תערובת ירקות, בצל ירוק, צ'ילי חריף, חלב קוקוס וג'ינג'ר; שווארמקס עולמית עם נקניקיות מרגז, פטריות, בצל וסלסה של עגבניות; שווארמקס רד שמשלבת שקשוקה וטחינה עממית (מה זה אומר עממית, בעצם?). יש ירושלמית, המשלבת כבד עוף ולבבות עם בצל מטוגן, סומק וטחינה; וגם אחת קלאסיק – עם סלט ירקות, חומוס, טחינה ולימון כבוש.

בתוכנית הקמת 17 סניפים בפריסה ארצית
בתוכנית הקמת 17 סניפים בפריסה ארצית. צילום דניאל לילה

המנה שאכלנו הפתיעה לטובה. הבשר טעים (גם אם אינו מיוחד באיכותו), ונעשה עם כמות יפה של ירקות, שלא הייתה גדולה מכמות הבשר, אם לזה אתם דואגים. התיבול היה מעט חזק לטעמנו, אבל כשהגענו לאכול שם במועד אחר, גילינו שזה היה כנראה עניין חד פעמי. התוספות שהגיעו בצלחת (הלכנו על צ'יפס וסלט ירקות) היו מספקות.

המחירים נוחים מהמקובל, במיוחד אם מגיעים בשעות הצהרים. 25 שקלים למנה בפיתה, 35 שקלים ללאפה, 55 שקלים למנה בצלחת עם תוספות כמו צ'יפס או אורז, ו-37 שקלים לארוחה עסקית הכוללת מנה בצלחת ושתייה. הסניף הראשון של הרשת נפתח ברחוב אבן גבירול בתל אביב, ובתוכנית הקמת 17 סניפים בפריסה ארצית. זו בשורה טובה, בעיקר משום החידוש שהיא מביאה לתחום, שלא קרה בו שום דבר חדש כבר הרבה מאוד שנים.

 

שווארמקס, רח' אבן גבירול 14 תל אביב, א'-ה' 11:00-13:00, ו' 11:00-4:00, שבת 19:00-24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר