שף יוסי שטרית ויובל סמו בקמפיין לגרילים של אמישראגז

בתמונה שף יוסי שטרית עם יובל סמו. צילום ליאור נורדמן
גילי ששון, סמנכ"לית השיווק של אמישראגז: "הגרילים שלנו מיוצרים בקנדה באיכות בלתי מתפשרת, המאפשרת לכל אחד להפוך ל"גרילמן" מקצועי במרפסת או בחצר הפרטית שלו"

חברת הגז והאנרגיה אמישראגז מעלה קמפיין המשך עם יובל סמו, והפעם ההתמקדות במגוון מוצרי גרילי הגז של המותג הקנדי BROIL KING.

בקמפיין החדש יובל סמו ממשיך לגלם את הדמות הקומית מקמפיין החורף במקלחת, רק שהפעם בצמוד לגריל הגז האיכותי כשלצידו השף יוסי שטרית האחראי על החלק הקולינרי ליד הגריל.

יובל סמו בקמפיין. צילום ליאור נורדמן

בקמפיין תופסת הדמות אותה מגלם יובל סמו, פיקוד על עמדת הגריל והוא מארח בגינה לעל-האש ישראלי אופייני מתובל בהרבה הומור. מגוון דמויות מגיעות אליו להתארח בנוסף לשף שטרית: ההורים שלו, מורים, רופאים, מתאבקים ואבירים, שכולם מגיעים ליהנות מהתוצאות הקולינריות של גריל Broil King.

הקמפיין החדש עולה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט, בתקציב מדווח של כ-3 מיליון ₪.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר