1,100 מסכי LCD מקצועיים של LG הותקנו ב- 150 סניפי מקדונלדס בישראל

אמיר נוי, מנהל מוצר בקבוצת "ח.י", אומר: "המסכים שהותקנו ברשת "מקדונלדס" הינם בגודל 42 אינץ' ברזולוציה full HD ובעלי מודול public display, המיועדים לעבודה מאומצת של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע"

קבוצת ח.י., נציגת LG בישראל, התקינה ב- 150 סניפי "מקדונלדס" כ- 1,100 מסכי LCD מקצועיים. היקף הפרויקט כמיליון דולר.

אמיר נוי, מנהל מוצר בקבוצת "ח.י", אומר: "המסכים שהותקנו ברשת "מקדונלדס" הינם בגודל 42 אינץ' ברזולוציה full HD ובעלי מודול public display, המיועדים לעבודה מאומצת של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע".

אוהד ארנרייך, סמנכ"ל השיווק של "מקדונלדס", אומר: "יחידת המחשב ב"מקדונלדס" פיתחה מערכת צפייה והפצה של תכנים למסעדות, ומאפשרת הצבת מוצרים באופן דינמי ושימוש במסכים להעברת כמה וכמה מסרים בתזמונים שונים, הבלטת מבצעים ועוד".

מטרת הפרויקט לשפר את נראות סניפי הרשת ברחבי הארץ ולהעצים את חוויית הלקוח. המסכים משמשים בין היתר להצגת תפריטי המסעדה, הצגת מידע טקסטואלי וויזואלי ללקוחות, ומטרתם להחליף את ה-MENU BOARD הישן. "מקדונלדס" ישראל הינה היחידה ברשת העולמית שהתקינה בפריסה מלאה בכל המסעדות מסכי תפריט דיגיטליים, המהווים את הצעד הטכנולוגי הבא בתחום המסעדנות.

אבנר מזיג, סמנכ"ל טכנולוגיות במקדונלד'ס ישראל, מסביר: "בשנים האחרונות עמלנו על פתרון איכותי ויעיל להצגת תכנים ללקוח. התוכן במסכים נשלט כולו ממטה החברה. אנשי המחשוב והשיווק יכולים לקבל חיווי על מצב המסך והתוכן המשודר בו בכל עת. המערכת תוכננה לחסכון באנרגיה. המסכים מודלקים ונכבים בצורה אוטומטית. תוכנת הניהול שפיתחנו מקבלת את שעות הפתיחה וסגירה של כל מסעדה במרוכז, ודואגת להפעיל את המסך אך רק בשעות אלה".

www.hye.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר