על רקע משבר הקורונה והקשיים של אלפי מסעדות ברחבי הארץ, חוברים יחד גופי המדיה עם שפים רבים לשיתוף פעולה ראשון מסוגו, במטרה לתמוך בענף המסעדנות המקומי. קבוצת בלוסטון, אתר זאפ רסט וקבוצת קשת, מקיימות בין התאריכים 28 ביוני עד 4 ביולי (כולל) את המיזם האינטרנטי 'טעם IL – שבוע האוכל הדיגיטלי הראשון של ישראל'. הפרויקט נבנה בשיתוף פעולה מיוחד עם שף חיים כהן, שמוביל את הקמפיין יחד עם נבחרת השפים גיא גמזו, דיויד פרנקל ותומר אגאי.
המארגנים אומרים כי זו הפעם הראשונה בישראל שמתקיים אירוע אוכל כזה בעולם הדיגיטלי, המאגד מאות מסעדות ברחבי הארץ. עבור המיזם הוקם מתחם תוכן ייעודי באתר זאפ רסט, שייתן במה למסעדות מצפון עד דרום, בהן מסעדות ביתיות, רשתות מזון, מסעדות שף וקונדיטוריות, ויאפשר לגולשים להזמין מבין מנות רבות במחירים אטרקטיביים שיינתנו רק לגולשי האתר.
בימים אלה מתקיימת הרשמת המסעדות למיזם, שמתבצעת באתר זאפ רסט. בין המסעדות שנרשמו דיקסי, בלאק, יפו תל אביב, סופר פיצה, התרנגול הכחול, שגב אקספרס, פילדלפיה. התפריטים של המסעדות יהיו בנויים מקטגוריות קבועות של מנות עיקריות, קינוחים ושתייה. לכלל המסעדות תינתן אפשרות להעלות למתחם התוכן עד 15 פריטים: ארבע מנות עיקריות ייחודיות שנוצרו במיוחד לפרויקט, במחירים קבועים של 39 שקלים ו-49 שקלים, כאשר לפחות שתיים הן במחיר הזול, ועד שני קינוחים ב-24 שקלים. קטגוריית השתייה מתחלקת לשתייה קלה במחיר של 9 שקלים ובירה במחיר של 16 שקלים. מינימום הזמנה של 75 שקלים ועלויות המשלוחים ינועו בין 10-25 שקלים, ובהתאם למיקום בתום ההזמנה. התשלום יתבצע באמצעות כרטיס אשראי.