סל הקניות של שחר 819

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע ארוחות מוכנות לחימום – מוצלחות, קפסולות תואמות נספרסו – מתחרות ראויות, מעדן עם שוקולד בלונדי – גיוון, משקאות קלים – מלון-נענע מומלץ, שלגונים – מלהיבים

Heat & Eat של Nutrition & Sante

חברת מרבה ישראל החלה לשווק את סדרת המוצרים הללו, המיועדים לספק מענה מהיר לרעב שלנו. מדובר בסדרה של ארוחות מוכנות, המגיעות בשקית ייחודית אותה יש לחמם למספר דקות במיקרוגל. הסדרה כוללת תבשיל בסגנון איטלקי של רביולי טופו ובזיליקום ברוטב עגבניות; תבשיל בסגנון מג'דרה עם עדשים ואורז בסמטי מלא; תבשיל בסגנון מרוקאי עם גריסים, ירקות ופירות יבשים; ותבשיל בסגנון הודי עם קינואה, בורגול וירקות בקארי. ההפתעה שלנו מהסדרה הזו כפולה – ראשית, זו סדרה של מוצרים אורגניים, תחום שאין בו התפתחות ממשית בישראל ואין בו מתחרים לסדרה זו. שנית, בהתחשב בניסיון קודם שלנו עם מוצרים דומים, אלו שניסינו היו טעימים – גם התבשיל בסגנון מרוקאי וגם המג'דרה היו מתובלים טוב, ללא טעמים חזקים או טעמי לוואי, עם כמות יפה של הרכיבים השונים, ובסך הכל מספקים (מכיל גלוטן בחלק מהמוצרים). המחיר עד 15.9 שקלים ל-220-267 גרם. להשיג ברשתות השיווק, חנויות טבע ופארמים.

בשורה התחתונה: אחת ההשקות המוצלחות שטעמנו לאחרונה.

 קפסולות של L'OR מבית ג'ייקובס דאו אגרבטס

תחום הקפסולות תואמות נספרסו הולך וגדל, ועוד מותג מנסה להיכנס לשוק. הפעם מדובר במותג ידוע בעולם, אשר בשונה מהמתחרים (שאינם נספרסו), הוא מציע קפסולות עשויות אלומיניום ולא פלסטיק. ההבדל בחומר הגלם, יש מי שאומרים, משפיע גם על טעם הקפה. הכניסה של המותג לישראל כוללת את ההשקה של שישה סוגי קפסולות בדרגות חוזק שונות, החל מ-6 וכלה ב-12, העשויות מתערובות שונות של פולי ערביקה ורובוסטה. כל התערובות שניסינו התגלו כבעלות קרמה טובה וטעמים עשירים, ומבין המבחר, אהבנו בעיקר את לונגו פרופונדו, תערובת בדרגת חוזק 8, המתאימה להכנת לונגו, וניחוח בולט יחסית של תבלינים, ההופכים את הקפה לעשיר יותר. גם הפורזה – תערובת בדרגת חוזק 9, המתאימה להכנת אספרסו וריסטרטו, מוצלחת בטעמיה, הודות לניחוח האגוזי שלה. במחיר עד 17.9 שקלים ל-10 קפסולות. להשיג בשופרסל.

בשורה התחתונה: זה אחד המתחרים הראויים בתחום המתפתח. כדאי לנסות.

ספלנדיד בלונדי של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

מי שאוהב את השוקולד החדש (יחסית) שיש לו טעם קרמלי, עשוי לשמוח בהשקה חדשה זו. החברה שילבה את טעמו של שוקולד בלונדי במעדן ספלנדיד, וכך מתקבל שילוב טוב – מעדן עם מרקם עשיר יחסית וטעם ברור של השוקולד המובטח. אמנם לא טעים כמו השוקולד עצמו (ואנחנו עדיין מעדיפים את הספלנדיד המריר), אבל גם המעדן החדש יכול לספק את התאווה למתוק. המחיר עד 4.9 שקלים ל-120 גרם.

בשורה התחתונה: כדאי במידה שאהבתם את השוקולד עצמו, ואתם מחפשים לגוון במעדן שאתם אוכלים.

תפוזינה מלון-נענע ותפוזינה נקטרינה ומשמש של יפאורה

צילום סטודיו יפאורה
צילום סטודיו יפאורה

עברו הימים בהם תפוזינה היה השם של מיץ תפוזים. כיאה למדינה הצמאה לחידושים, גם כאן משיקים משקאות חדשים. השנה מדובר בשילוב של מלון עם נענע, ובשילוב של נקטרינה ומשמש. הראשון מתגלה כמשקה קיץ מרענן וטעים, שילוב מוצלח שהפתיע אותנו לטובה. השילוב השני, של הנקטרינה והמשמש, היה חביב אבל לא מסעיר, מהסוג שאפשר איתו ואפשר גם בלעדיו. המחיר עד 5 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים לנסות מיץ חדש, המלון-נענע מומלץ.

מגנום דאבל פרי יער ומגנום Intense Dark של גלידות שטראוס מבית יוניליוור

החברה השיקה שני שלגונים חדשים, באחת ההשקות המוצלחות של המותג בשנים האחרונות. מגנום דאבל פרי יער הוא חלק מסדרת מגנום דאבל. למרות השם שלה, מדובר בסדרת שלגונים עם שלוש שכבות ציפוי. שלגון זה מכיל גלידת שמנת מצופה בשתי שכבות שוקולד, וביניהן קרם עם פירות יער. שילוב הטעמים מוצלח, כמו גם המינונים שלהם, ואפילו הצלחנו להבחין בחמיצות של פירות היער לאחר שנוגסים בציפוי. מגנום Intense Dark מורכב מגלידת שוקולד עם ציפוי שוקולד 70% מוצקי קקאו, והוא היה מוצלח יותר, כאשר השוקולד המריר מספק ניגודיות טובה למתיקות של הגלידה, וכך מתקבל שלגון עם טעם מאוזן.המחיר 9 שקלים ל-76 גרם שלגון, 24.9-35.6 שקלים למאגדת המכילה 6 יחידות מיני, שלושה מכל סוג, 47 גרם לכל אחד. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: סוף סוף חזרנו להתלהב מהשלגונים החדשים של המותג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר