סל הקניות של שחר 782

השבוע הכנסנו לסל גבינת אמנטל – לאוהבי הסגנון, ענבים – מעדיפים את הוותיקים, מהלך תזונתי – שאפו, לפתני פירות – אהבנו, משקה אלכוהולי בטעם פירות יער – חביב

סל הקניות של שחר 792
סל הקניות של שחר 792

אמנטל נעם של טרה

אמנטל הנעשית מרכיבים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים
אמנטל הנעשית מרכיבים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים. צילום עדלי קונספטיקה

החברה השיקה מוצר נוסף תחת מותג הגבינות החדש יחסית. הפעם מדובר באמנטל, הנעשית מרכיבים טבעיים בלבד, כלומר ללא חומרים משמרים. הגבינה, שמקורה בשוויץ, הפתיעה אותנו לטובה – לגבינות הנמכרות פרוסות בתוך מארז חסר לא פעם את עושר הטעמים המאפיין אותן; במקרה זה אפשר ליהנות מהטעמים המורכבים של אמנטל (חשוב לציין שהגבינה נמכרת גם במעדניות). זה אמנם לא זהה לגבינות המקוריות שטועמים בשוויץ, אבל זו גרסה ישראלית מוצלחת. המחיר עד 16.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ לאוהבי הסגנון.

מנג’טה של ענבי טלי

אם אתם מחפשים זן עם טעם חזק ומורכב יותר, מומלץ לרכוש את הסייבל
אם אתם מחפשים זן עם טעם חזק ומורכב יותר, מומלץ לרכוש את הסייבל. צילום רונן אשוח

המותג הוותיק מציע זן חדש של ענבים, שקיבל את שמו מהצבע האדום העז של הענבים. הזן חסר חרצנים, המקור שלו בספרד, ויש האומרים שהטעם שלו מזכיר דובדבנים. אנחנו התקשינו לזהות את הדימיון, אבל נהנינו מהטעם העדין. אם אתם מחפשים זן עם טעם חזק ומורכב יותר, מומלץ לרכוש את הסייבל, שמקורו בקליפורניה. שני אלו, אגב, הם חלק מ-30 זנים שהמותג מגדל ומשווק. המחיר עד 19.9 שקלים לק”ג, בהתאם לזן. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.

בשורה התחתונה: העדפנו לדבוק בסייבל הוותיק.

פלוס תזונתי של אסם

שורה ארוכה של מוצרים עם שינוי מהותי ברכיבים שלהם
שורה ארוכה של מוצרים עם שינוי מהותי ברכיבים שלהם. צילום סטודיו אסם

החברה עשתה מהלך חשוב, במסגרתו השיקה שורה ארוכה של מוצרים עם שינוי מהותי ברכיבים שלהם – תוספת של דגנים מלאים, סיבים תזונתיים וחלבון. ההשקה כוללת מוצרים ממגוון קטגוריות – ספגטי, פסטה מסולסלת, פתיתים, קוסקוס, אטריות דקיקות, קמח לבן, קמח תופח, קמח שמרים, קרקרים, חטיפי קרקר ובייגלה שמיניות. כולם, חשוב לציין, נמכרים במקביל לגרסה הוותיקה והרגילה שלהם. השינוי נעשה כך שההשפעה על הטעם לא תהיה גדולה מדי, ובכך תרתיע חלק מהלקוחות – הוספת 30% קמח מחיטה מלאה לקמחים מבטאת זאת היטב, כמו גם השקת הבייגלה שהילדים לא שמו להבדל בטעם שלהם. המחיר עד 12.5 שקלים, בהתאם למוצר ולנקודת המכירה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: הבו לנו עוד השקות כאלה.

לפתני פירות של שופרסל

הילדים והמבוגרים אהבו את המוצרים
הילדים והמבוגרים אהבו את המוצרים. צילום דן לרנר

תחת הכותרת “לפתני פירות” השיקה הרשת מוצרים שונים זה מזה – קוקטייל פירות בסירופ, לפתן אננס בסירופ, קוביות תות בג’לי בטעם תות, קוביות אפרסק צהוב בג’לי בטעם תות, פירות בג’לי בטעם דובדבן ורסק תפוחים ללא תוספת סוכר. אלו נמכרים במארז הכולל ארבע מנות אישיות, כך שקל לאכול אותם בכל רגע שרוצים. רסק התפוחים היה כל מה שאפשר לצפות לו – מרוסק היטב עם מתיקות עדינה של הפרי, בעוד שקוביות התות בג’לי והאפרסק בג’לי שילבו כמות יפה של הפרי עם ג’לי בסיסי עם טעם מדויק. המחיר 9.9 שקלים ל-113 גרם, להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: הילדים והמבוגרים אהבו את המוצרים.

Buzz בטעם פירות יער של יקבי כרמל

 יין חביב שכיף לשתות בימי הקיץ החמים
יין חביב שכיף לשתות בימי הקיץ החמים. צילום איל קרן

משקה זה משתלב בטרנד של משקאות מבעבעים בטעמים. הבסיס הוא יין מבעבע העשוי מענבי מוסקטו המכיל 6.5% אלכוהול בלבד, בתוספת ארומה של פירות יער. התוצאה היא בדיוק מה שאפשר לצפות לה – יין קליל, עדין, לא מורכב בטעמיו, ותוספת פירות היער מספיקה כדי לתת לו טוויסט ייחודי. המחיר עד 25 שקלים ל-750 מ”ל. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: יין חביב שכיף לשתות בימי הקיץ החמים.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה