Booking.com העניקה מענקי מימון לסטארט-אפים בתחום התיירות

הזוכים במקום הראשון בפרס של 25,000 יורו באירוע Booster Lab בתל אביב: הסטארט-אפים הישראלים Bitemojo ו- accesibleGO

תחרות הסטארט-אפים התקיימה לאחר תכנית של שלושה ימים, בה השתתפו תשעה סטארט-אפים מתחום התיירות בשלביהם המוקדמים
תחרות הסטארט-אפים התקיימה לאחר תכנית של שלושה ימים, בה השתתפו תשעה סטארט-אפים מתחום התיירות בשלביהם המוקדמים

Booking.com, חברת התיירות המקוונת הגדולה ומובילה בתחום הטכנולוגיה הדיגיטלית, הכריזה על הסטארט-אפים בתחום התיירות אשר זכו במענקי מימון במסגרת תכנית Booster Lab השנייה שהתקיימה בתל אביב. הסטארט-אפים הישראלים Bitemojo ו-accesibleGO זכו במענקים הגבוהים ביותר בתחרות בסך 25,000 יורו, כאשר Questo מרומניה ו-Knowers, גם הוא מישראל, קיבלו 20,000 יורו ו-15,000 יורו בהתאמה.

Bitemojo היא אפליקציה שמציעה חוויות קולינריות עצמאיות מחוץ למיינסטרים, שהינן גמישות, אישיות, וזמינות באמצעות הסמארטפון בלבד. accesibleGO היא פלטפורמת תיירות לאנשים עם מוגבלויות, המציעה אפשרות להיות חלק מקהילה בה ניתן להזמין בתי מלון נגישים ולראות סקירות רלוונטיות, כמו גם הפלגות, תחבורה ואטרקציות נגישות ברחבי העולם.

תחרות הסטארט-אפים התקיימה לאחר תכנית של שלושה ימים, בה השתתפו תשעה סטארט-אפים מתחום התיירות בשלביהם המוקדמים, בסדרה של סדנאות מעשיות ומפגשי מנטורינג של אחד על אחד עם מומחי Booking.com. בתום שלושת הימים הציגו החברות את התכניות העסקיות שלהן בפני שלושה שופטים מנוסים, על מנת לנסות לזכות במענקים מטעם החברה, וארבעה סטארט-אפים אכן זכו במימון. כל הסטארט-אפים המשתתפים ימשיכו לקבל הדרכה וליווי מצוות Booking.com.

"ההשתתפות בתכנית Booster Lab של Booking.com הייתה חוויה מדהימה, בעיקר הודות לחונכים ולמנטורים המצוינים שסיפקו תובנות מעולות, טיפים יעילים והרבה עזרה לאורך כל הדרך", אמר מיכאל וייס, מייסד שותף ב-Bitemojo. "זה דבר שונה לחלוטין להיפגש ולקבל עצות מהאנשים שמתפעלים ומנהלים את אחד המותגים המכובדים והגדולים ביותר בתחומי הטכנולוגיה והתיירות היום. זהו למעשה פרס לכשעצמו עבור כל סטארט-אפ בתחום התיירות".

"היה תענוג להתחבר לכל אחד מתשעה הסטארט-אפים בשלב מוקדם כל כך במסע שלהם", אמרה מריאן גיבלס, מנהלת גלובלית לאחריות תאגידית ב- Booking.com. "בימים האחרונים ראינו מספר רעיונות חדשניים וחלוציים באמת, ואנו מצפים לראות כל אחת מהחברות הללו מתרחבת וצומחת בתעשייה זו, במיוחד בזמן שאנחנו עובדים יחד על מטרה משותפת של יצירת רושם חיובי ובר קיימא בתעשיית התיירות העולמית".

אירועי ה-Booster Lab הם חלק מתוכנית המחויבות Booking Cares של Booking.com, יחד עם Booking Booster – תכנית האצה בת שלושה שבועות לסטארט-אפים בצמיחה (Scale-ups) בתחום התיירות בת הקיימא, וקרן המימון החדשה Booking Care Fund, תכנית מלגות עבור גורמים ללא מטרות רווח.

ניתן לקרוא עוד על Booster Labs באתר Booking.com כדי לקבל מידע נוסף ותאריכים להגשת מועמדות בתכניות הבאות שמתוכננות בארה"ב ובאסיה בקיץ 2018.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה