COSA NERA – "הדבר השחור" מגיע לישראל

שם חדש בעולם המשקאות בישראל: צילינסקי, והמשקה הראשון אותו מייבאים אורן צילינסקי וחבריו הוא COSA NERA – "הדבר השחור" באיטלקית, וכן – זהו בהחלט מונח בעל קונוטציות מיניות בשפת הרחוב של ארץ המגף

שם חדש בעולם המשקאות בישראל: צילינסקי, והמשקה הראשון אותו מייבאים אורן צילינסקי וחבריו הוא COSA NERA – "הדבר השחור" באיטלקית, וכן – זהו בהחלט מונח בעל קונוטציות מיניות בשפת הרחוב של ארץ המגף.

אבל לפני המשקה, קצת על החברה שקמה כקבוצה של שלושה יזמים, ברקע מהנדסי אלקטרוניקה. שטיילו לא מעט בעולם.
אורן, למשל היה בשליחות באיטליה מספר שנים, והוא וחבריו הסתובבו במזרח הרחוק, ארה"ב ואירופה. נתון נוסף: השלושה הם אנשי חיי לילה בעברם – יח"צנים, ברמנים, אנשי אלכוהול שמכירים את צריכת האלכוהול של הישראלי והחליטו להקים חברה ליבוא של מוצרי אלכוהול עם קונספט מיוחד, ואם ניתן: גם אפקט שמירה על בריאות.

הם החלו לחפש באירופה, ארה"ב ואפילו אפריקה, כדי לאתר משקאות קונספט מעניינים, שלאו דווקא מתחרים במותגים קיימים בארץ: לא עוד וודקה ולא עוד וויסקי – אלא דברים מעניינים.
המשקה האלכוהולי הראשון בסדרה, אותו אורן פגש אישית בטוסקנה, הוא דיז'סטיף מוביל של חברת Giori ממחוז טרנטו באיטליה בו מתרכז ייצור ליקרים ודיז'סטיפים. זהו ה- COSA NERA עם 21% אלכוהול ושורשים – שוש קירח (שורש הליקריץ) וג'ינסנג (שורש קוריאני הנחשב למעורר תשוקה – אפרודיזיאק).

Giori מתמחה בייצור דיז'סטיפים וגראפות, ושמה דגש חזק על איכות המוצר מבחינת מרכיביו, יחד עם עיצוב הבקבוק. גם הכוס בה שותים את הליקר מיוחדת מאוד: נמוכה ועגלגלה, עומדת על בסיס צר מתנדנד, ואת הליקר שותים מקשית קצרה העשויה מליקוריץ. כבר אטרקטיבי.
מחיר כוס זאת, לו הייתה נמכרת, היה כמה עשרות שקלים. אורן וחבריו נותנים אותה כחלק מפעילות קידום המכירות שלהם.

עיקר פעילות החברה באזור תל-אביב, בו מרוכזים מרבית הבארים ופאבים, ואם משהו מצליח בעיר הגדולה, יצליח גם במקומות אחרים.
בצילינסקי פועלים למיצוב ומיתוג המשקה כדיז'סטיף יוקרה. לא עובדים עם סיטונאים או חנויות יין, אלא משווקים למסעדות יוקרתית כמו קורדליה של ניר צוק, יועזר בר יין, כתית, קימל; מסעדות איטלקיות כמו פסטה מיה, לוקאס, טיקה; בארים מובילים: קוואן, מלה, באדא בינג; שירותי באר: ריקו באר, צ'יפאפ, ועוד.

בקבוק ה- COSA NERA מוצע במחיר מיוחד לרגל החדרת המשקה: 150 ₪, בעוד המחיר בהמשך יהיה 180 ₪.

לחברה שני מוצרים נוספים בדרך: החבר של ה- COSA NERA יהיה ה- COSA GIALLA – "הדבר הצהוב"; שוב סלנג בעל נופך מיני: דיז'סטיף הדרים עם גווארנה. 100 אחוז טבעי – מכיל ליים, מנדרינות, תפוז, 21% אלכוהול.
עוד בדרך דיז'סטיף מהמזרח הרחוק בטעם ג'ינג'ר, מו"מ לייבוא יין קינוח מתוק מדרום אפריקה, וגם גראפה של Giori האיטלקית שתהיה יקרה מאוד, ותעלה בארץ בטווח ה- 100 יורו לבקבוק.

האם הצרכן הישראלי פתוח למשקאות כמו אלה שצילינסקי מביא?
"הצרכן הישראלי שותה כיום וודקות וויסקי, אבל פתוח לדברים חדשים ואוהב לנסות דברים שיעניינו אותו ויזואלית ויהיו טעימים", אומר אורן. "ל- COSA NERA יש טעם של ליקריץ – קרוב לאניס, אבל להפתעתנו ולשמחתנו, גם מי שלא אוהבים אניס נהנים מה- ה- COSA NERA, מפני שהוא עדין וניתן להתענג עליו".

בטעימה, ה- COSA NERA עתיר ניחוחות. כמובן בולט בו טעם הליקוריץ, אבל גם שוקולד ודובדבנים שחורים. משקה מתוק, כבד קצת, עם סיומת ארוכה.
האיטלקים שותים אותו לא רק נקי, אלא גם כ"אמצה קפה" – אחרי הקפה כדי להרוג את טעם הקפה, ובנוסף כ"קפה קוראטו" – תוסף קפה לשדרוג טעם הקפוצ'ינו או האספרסו. וה- COSA NERA מתאים גם לקינוחים, כתוספת לגלידה וניל "קוזה נרה א ביאנקו", כלומר COSA NERA לבנה.


צילינסקי
רח' אבן גבירול 102 תל אביב
טל. 077-3233340, 054-3113240
[email protected]
www.tsilinsky.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר