Nespresso קיבלה הסמכת B Corp לקיימות ואחריות חברתית

על מנת לקבל הסמכת B Corp חובה לעמוד בסטנדרטים גבוהים בחמישה תחומים: ממשל, שקיפות, קהילה, סביבה ולקוחות
Nespresso תוסיף את לוגו B Corp על מוצרי Nespresso והפרסומים שלה על מנת להפיץ את הבשורה על התנועה, לחנך את הצרכנים לצריכה מודעת ולסייע להם לעשות בחירות בנות-קיימא בהחלטות הקנייה שלהם

Nespresso – יצרנית קפה איכותי בקפסולות, הודיעה כי קיבלה הסמכה גלובלית כארגון העומד בסטנדרט B Corp. מותג נספרסו שבסיסו בשוויץ, מצטרף לתנועה בינלאומית של כ- 4,500 עסקים המקנים עדיפות לאחריות חברתית כייעוד, ועומדים בסטנדרטים הגבוהים של B Corp בהיבטים של אחריות חברתית וסביבתית ושקיפות.

לפי החברה, אישור הארגון מהווה סמן חשוב להשפעה החיובית של Nespresso בענף הקפה בפרט ובעולם העסקים בכלל, מאז הקמת המותג ב-1986 עד היום. בין הרכיבים המרכזיים שתרמו לכך: הגישה הייחודית של החברה למיקור קפה שגובשה בשיתוף עם Rainforest Alliance, הברית האסטרטגית שלה עם Fairtrade, ותוכנית המיחזור הגלובלית עבור קפסולות האלומיניום שלה.

גיום לה קונף מנכ"ל Nestlé Nespresso

גיום לה קונף, מנכ"ל Nestlé Nespresso, אומר: "ההסמכה של B Corp משקפת 30 שנות מחויבות לקיימות, שקיפות ופעילות עסקית אחראית של Nespresso. אנחנו גאים מאוד להצטרף לקהילה של חברות עם גישה דומה לשלנו, החולקות איתנו את האמונה שרווח וייעוד יכולים ללכת יחד. תו B  Corp מציע ערך מוסף ללקוחות שלנו, ומחזק עבור אוהבי Nespresso את הידיעה כי מותג הקפה האהוב עליהם עושה עסקים בדרך הנכונה".

סוניה נסטסה מנכ"לית נספרסו ישראל. צילום שלומי יוסף

סוניה נסטסה, מנכ"לית Nespresso ישראל, אומרת: "הסמכת B Corp מעוררת בנו השראה לעשות יותר. מושג הקיימות הוא לב ליבה של פעילותנו העסקית ובסיסו של המותג. קבלת ההסמכה מחזקת את המחויבות שלנו לחזון שלנו שלכל כוס קפה של Nespresso יש השפעה חיובית על העולם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר