למרות הלחימה – השבוע נרשמה עליה גדולה במספר הפניות של סוכני נסיעות ומפעילי תיירות מחו"ל המבקשים להגיע ליריד התיירות IMTM 2009

הסוכנים מחו"ל יגיעו ליריד התיירות כדי לעבוד, להיפגש, להכיר ולסגור עסקאות עם אנשי התיירות מישראל

למרות הלחימה והמצב הביטחוני הרגיש, השבוע נרשמה עליה גדולה במספר הפניות של סוכני נסיעות ומפעילי תיירות מרחבי העולם המבקשים להגיע לישראל כדי להשתתף ביריד התיירות IMTM 2009, שיתקיים בתאריכים 11-12/02/09 בגני התערוכה בתל-אביב. הסוכנים יגיעו ליריד כדי לעבוד, להיפגש, להכיר ולסגור עסקאות עם אנשי תיירות מישראל.

מארגני היריד מסרו שעד היום נרשמו עשרות רבות של אנשי מקצוע מענף התיירות העולמית ורק בשבוע האחרון נרשמו כ- 130 אנשי תיירות נוספים מיעדים רבים בעולם בהם: אוסטריה, ארה"ב, קנדה, בלגיה, ברזיל, קנדה, קמרון, צ'ילה, סין, צרפת, גרמניה, יוון, הונג-קונג, הודו, הולנד, פורטוגל וספרד.

אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של Israel Travel News ומיזמי IMTM אומר: "אנחנו מתרגשים שעל אף המצב הקשה שמדינת ישראל נמצאת בו בימים אלה, כל כך הרבה אנשי מקצוע מענף התיירות מוצאים את ישראל כמקור כלכלי חשוב בתחום התיירות, וככל שמועד היריד מתקרב כך הפניות אלינו הולכות ומתרבות. הקשרים בין אנשי התיירות הזרים לישראליים מתהדקים מדי שנה ואני בטוח ששיתופי הפעולה רק ילכו ויגדלו".

IMTM הנו האירוע השנתי המרכזי של ענף התיירות בישראל ומטרתו לעודד את התיירות הנכנסת, היוצאת ותיירות הפנים בישראל, ולהדק את שיתוף הפעולה עם מדינות רבות ברחבי העולם. זו השנה ה- 15 שבה מתקיים היריד ברציפות.
לצד המדינות הזרות ישתתפו ביריד גם נציגים ישראלים – עמותות תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה מלונות, חברות להשכרת רכב, וספקי שירותים בתחום התיירות.
היריד מאורגן על ידי חברת "ארטרא" בע"מ ו- Israel Travel Newsונערך בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל, התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל והעמותה לתיירות ת"א-יפו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר