ארבעה טיפים לבחירת מסעדה לסילבסטר

אחת הדרכים לחגוג את הסילבסטר היא בארוחת ערב טובה במסעדה והרמת כוסית. צילום pixabay
רוצים לצאת ולחגוג את סוף השנה האזרחית? מסתבר שלא רק אתם: המסעדות מלאות והארוחות יקרות. אז איך תבחרו נכון, ובלי לקרוע את הכיס? עידן שלו נותן טיפים בנושא

ערב ראש השנה האזרחית מגיע, וכולנו רוצים לחגוג, בתקווה שהשנה הבאה תהיה טובה לפחות כמו השנה היוצאת.

ואם בערב ראש השנה היהודי רובנו נמצאים עם המשפחה, בבית, חוגגים באווירה משפחתית יותר, הרי שבראש השנה האזרחית החגיגות שמורות לעצמנו – בזוג או עם חברים טובים.

אחת הדרכים לחגוג את הסילבסטר היא בארוחת ערב טובה במסעדה, והרמת כוסית. מגוון מסעדות מומלצות

מציעות ארוחות מיוחדות או אירוע כלשהו שמתלווה לארוחה, אבל המחירים גבוהים.

במקביל – ואפילו למרות המחירים הגבוהים, הביקוש גבוה והמקומות הטובים מתמלאים כבר בתחילת דצמבר. כך עולה החשיבות שבבחירת המקום המתאים ביותר, כדי לא לבזבז כסף וערב שלם על חוויה שבסופו של דבר לא תהיה 100%.

התאימו בין המקום ואופי הערב

לא חייבים ללכת לחגוג במסעדה היקרה ביותר בעיר. הדבר הראשון והחשוב ביותר, הוא שהמסעדה תתאים לאופי שלכם ולסוג הבילוי שאתם מחפשים.

אם אתם יוצאים עם בן או בת הזוג, לבילוי רומנטי ופרטי בעיקרו, חפשו מסעדה שתציע את סוג הבילוי הזה.  מפות לבנות, מרחב לאפשרות לשיחה פרטית ואווירה רומנטית.

אם אתם יוצאים עם זוג חברים או יותר, מן הסתם פחות תהיה חשובה לכם האווירה הרומנטית, ותרצו משהו יותר חופשי ו'קל'.

יכול להיות שאתם רוצים לרקוד או לחגוג בצורה אחרת, גם בבילוי זוגי? בדקו וודאו שהמסעדה מאפשרת ומציעה סוג כזה של 'חגיגה' במשך הערב.

התאימו את התפריט

כל המסעדות – או לפחות הרוב המכריע שלהן, מציעות תפריט מיוחד בערב השנה החדשה.

לרוב הן מציעות יותר מאפשרות אחת, אבל המנות בערב זה, בו המסעדה מלאה והמטבח עמוס, יהיו מנות קבועות, שאי אפשר לשנות.

כשאתם בוחרים במסעדה לסילבסטר, ודאו שכל המנות בתפריט שאתם בוחרים מתאימות לכם, ושברור לכם בדיוק מה שהמסעדה מציעה. יהיה לכם קשה מאוד לקבל "משהו טבעוני בצד", אם הוא לא יהיה כלול בתפריט.

מה קורה אם המסעדה מציעה תפריט זוגי?

יכול להיות רעיון נפלא, אבל בדקו מה כלול בתפריט הזה.

יש לא מעט מסעדות שמציעות כמה מנות ראשונות "למרכז השולחן", ואז מנה עיקרית "זוגית" ושני קינוחים, בתור בסיס לארוחת הערב. דיל כזה יכול להיות מעולה, אבל המנה העיקרית צריכה להתאים לשניכם – בטעם וגם בגודל.

מה כלול ומה לא כלול?

מנות ראשונות – שתיים מלאות או כמה קטנות, למרכז השולחן; שתי מנות עיקריות ושני קינוחים: זה פחות או יותר הדיל הטוב ביותר שתוכלו לקבל.

אבל מה בנוגע לתוספות ולדברים הקטנים שמסביב? למה אנחנו מתכוונים? משקאות קלים, למשל, או בירה או אלכוהול.

כמה תעלה לכם כוס יין? כמה יעלה לכם בקבוק יין? האם יש יינות מיוחדים – במחיר מיוחד – לערב הסילבסטר? באילו יינות מדובר?

יכול להיות שהמסעדה תציע לכם כוסית "שמפניה" לפתיחת הערב.  האם באמת יהיה מדובר בשמפניה, או ביין מבעבע זול, כמו למברוסקו או קווה זולה?

כדי שלא תתאכזבו, בררו את הדברים האלה מראש, ועוד יותר מזה: בדקו אם תוכלו להביא אתכם בקבוק יין או שמפניה משלכם למסעדה. דמי חליצה בערב רגיל יהיו בין 35 עד 50 ש"ח. כמה יעלה לכם להביא בקבוק מהבית בערב השנה החדשה?

ולסיום, אל תשכחו את שעת הארוחה: מסעדות רבות קובעות שתי ארוחות חגיגיות באותו ערב. אחת ב- 19:30, ושנייה ב- 21:30. ודאו שהשעה מתאימה לכם, ושהזמן המוקצב יספיק לכם. שנה טובה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר