אתר תן ביס משיק פרייבט לייבל – סנדוויצ'ים לשעות החשכה

אתר המשלוחים תן ביס מרחיב את קשת השירותים שהוא מציע ללקוחות ומשיקה בימים אלה שירות משלוחים חינם של כריכים תחת פרייבט לייבל

אתר המשלוחים תן ביס מרחיב את קשת השירותים שהוא מציע ללקוחות ומשיקה בימים אלה שירות משלוחים חינם של כריכים תחת פרייבט לייבל.

השירות יענה על הצורך של אותם גופים ומוסדות, אשר להם מחלקות שונות שעובדות בשעות לא שגרתיות. אותן חברות, המעוניינות לשמור על ערנות עובדיהם גם בשעות ערב מאוחרות, יכולות להזמין באמצעות אתר "תן ביס" את הכריכים הטריים. גם עובדי החברה יוכלו לבצע הזמנה זו.

הכריכים יהיו במילויים שונים, כגון: ממרח ביצים, גבינה צהובה, טונה, בולגרית, סביח, גבינת שמנת, ביצה, פסטראמה, סלאמי, כתף בקר ועוד.

מחיר לכריך גדול: 7.5 שקל (כולל מע"מ). השירות ניתן בהזמנה מראש ללא עלות משלוח וללא מינימום הזמנה.

כחלק מפיתרון כולל, מציע אתר www.10bis.co.il ללקוחותיו את כל המידע הנדרש על מנת להזמין אוכל למשרד או לבית, וזאת באמצעות מאגר מידע עדכני של מאות מסעדות ואלפי תפריטים ברחבי הארץ.

האתר ידידותי למשתמש ופועל בשיטה פשוטה בת 4 שלבים: הלקוח רושם את כתובתו, בוחר מסעדה מרשימת מאות המסעדות שבהסדר, מסמן מהתפריט המעודכן את שחשקה חיקו, ומבצע את ההזמנה ישירות דרך האתר (ללא צורך בשיחת טלפון) באמצעות כרטיס אשראי או במזומן. לקינוח ההזמנה – מהלקוח לא נדרש תשלום על השירות, למעט הארוחה עצמה (אלא במקרים מסוימים בהם המסעדה דורשת תשלום על השליחות).

במקביל להיותו האתר השמיש ביותר בקרב כ-700 חברות במשק, מציע "תן ביס" את שרותיו לכל גולש בבית ובמשרד, 7 ימים בשבוע עד 23:00. ב"תן ביס" כ-30 עובדים, והוא פועל בכל חלקי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר