בוז'ולה בדרך היין – לילה באיחור אך איזו חגיגה

אצל משפחת שקד ורשת חנויות "דרך היין" אירוע זה אירוע, וחגיגה היא חגיגה של ממש. גם אם כדי לעמוד בדרישות החוק הם דחו ביום את חגיגות הבוז'ולה כחול לבן

קהל רב החל פוקד את מתחם חנות רשת "דרך היין" שבצומת סביון מעט אחרי השעה שמונה בערב ביום חמישי 18 בנובמבר – יום אחד לאחר התאריך העולמי הרשמי של חגיגות הבוז'ולה העולמי: חצות הלילה שבין רביעי לחמישי ה- 3 בחודש נובמבר, וזאת לאור החוק בישראל שאוסר על מכירת אלכוהול אחרי השעה 23:00.

אצל משפחת שקד ורשת חנויות "דרך היין" אירוע זה אירוע, וחגיגה היא חגיגה של ממש.
למי שלא היה כוח, חשק, או יכולת להמתין להשקה הלילית של יין הבוז'ולה נובו של יקב לואי ז'אדו מבציר 2010, המתינה שורה ארוכה של יינות ישראלים ויינות יבוא, לצד בירות, מוסיקה, כיבוד, ואפילו חנות מסעדת הבוטיק גולדשטיין הצמודה הציעה משלל מטעמיה, עם שולחן עצום ורחב ממדים של גבינות וגבן מחלבת "הנוקד", וגבינות איכות מיבוא עצמי.

אז מה היה לנו? שלושה נגני מוסיקה על אורגן, צ'לו ענקי ותופים, ובחזית תנור ענקי שממנו חולקו חינם אין כסף מאפי תנור ועליהם ירקות צלויים משמחי חך.

ביינות: ג'ורג' דובאף בוז'ולה נובו, נוטג' היל קברנה שיראז, דארנברג פוטבול שיראזשהיה לטעמי היין הטוב ביותר באירוע, יקב טוליפ עם הלבן, קברנה רזרב, וטוליפ ספיישל אדישיין, יקב פסגות עם 3 בקבוקי קברנה פרנק, מרלו, וקברנה סוביניון, יקב סגל עם רכסים קברנה סוביניון, והקברנה סוביניון סינגל של סגל, יקבי ברקן עם קברנה סוביניון רזרב, מטוסקנה באיטליה – בדיולה, יקב טומאסי מאיטליה עם הססטיין ריפאסו, מצרפת הבוז'ולה של יקב לואי ז'אדו. יקב רקנאטי עם הספיישל אדישיין, פטיט סירה זינפנדל, וספיישל אדישיין הלבן.
שמן הזית היה של "עץ השדה" ראשון המסיק כתית מעולה, והיו בירות של סמואל אדמס, ניו קאסל, פאולנר.

שף אלרן גולדשטיין ודני רובין

אין ספק שמשפחת שקד ורשת "דרך היין" העמידו בערב האירוע בצומת סביון, מגוון רחב ומכובד של יינות לטעימות, לצד אווירה, חוויה, כיבוד בחינם, גביע יין איכותי בחינם, מגרש חניה רחב ידיים צמוד וללא תשלום, כיאות למגרש המשחקים של הגדולים.
חגיגת היין הגדולה בעולם גם אצלנו.

צילומים: דני רובין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר