בירבזאר ועמותת לקט ישראל מציגות בירה קראפט חדשה: עץ הלקט

בירת קראפט ישראלית בסגנון AMBER ALE עם 4.9% אלכוהול ועשירה בטעמים פירותיים. במסגרת שיתוף הפעולה תעביר בירבזאר תרומה ללקט ישראל על כל בקבוק שיימכר

עמותת 'לקט ישראל' – הארגון הגדול בישראל העוסק בהצלת מזון והעברתו לנזקקים, ומבשלת הבירה קראפט בירבזאר, מציגות את 'עץ הלקט' – בירה קראפט ישראלית איכותית עם אחריות חברתית. במסגרת שיתוף הפעולה תעביר בירבזאר תרומה בשם הרוכש ל'לקט ישראל'.

'עץ הלקט' היא בירה קראפט ישראלית בסגנון AMBER ALE בעלת 4.9% אלכוהול, המיוצרת במבשלה קטנה בדרום מרכז הארץ – מבשלת בירבזאר או בשמה השני מבשלת הארץ. הבירה עשירה בטעמים פירותיים וקלילה מאוד ומתאימה בכל הזדמנות וסיטואציה, כאשר הערך המוסף של 'עץ הלקט' היא האחריות החברתית שבה.

את מארזי בירה עץ הלקט ניתן לקנות כאן

עמותת 'לקט ישראל' היא הארגון הגדול בישראל העוסק בהצלת מזון והעברתו לנזקקים. הארגון הוקם בשנת 2003 על ידי ג'וזף גיטלר שעלה לישראל רק כשנתיים לפני כן. הארגון, המונה כיום כ-100 עובדים, 15,000 מתנדבים ו-27 משאיות הובלה בתנאים מבוקרים, חילק במהלך שנת 2020 כ- 18,500 טון פירות וירקות וכ-2.4 מיליון ארוחות באמצעות 330 עמותות, ארגונים ורשויות מקומיות בכל הארץ, בכך סיפק ביטחון תזונתי לכ-246,000 ישראלים נזקקים מדי שבוע.

 

תגובה אחת

  1. פינגבאק: לקט בתקשורת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר