בישול מלא חיים – אוכל אורגני ממסעדת הרדוף

'בישול מלא חיים' הוא הזמנה למטבח של יוטקה הרשטיין, בעלת "מסעדת הרדוף" בקיבוץ הרדוף, בו היא יוצרת ומבשלת אוכל בריא, אורגני ומלא חיים. בספר זה – הראשון פרי עטה של יוטקה – שזורים יחד כמו בסיפור חייה חומרי גלם וסיפורים, מתכונים ואנקדוטות, עצות לתיבול התבשיל ותובנות לגבי טעם החיים

בישול מלא חיים
אוכל אורגני ממסעדת הרדוף
מאת יוטקה הרשטיין
הוצאת הרדוף
המחיר: 125 ₪
ניתן לרכוש את הספר במסעדת הרדוף ובחנויות הספרים
הזמנות גם בטלפון 04-9059229

'בישול מלא חיים' הוא הזמנה למטבח של יוטקה הרשטיין, בעלת "מסעדת הרדוף" בקיבוץ הרדוף, בו היא יוצרת ומבשלת אוכל בריא, אורגני ומלא חיים.
בספר זה – הראשון פרי עטה של יוטקה – שזורים יחד כמו בסיפור חייה חומרי גלם וסיפורים, מתכונים ואנקדוטות, עצות לתיבול התבשיל ותובנות לגבי טעם החיים.

כל  אלה יוצרים יחד תעודת זהות קולינרית וביוגרפית שמשלבת את מקורות התזונה בילדותה בטרנסילבניה עם חומרים מתחנות חייה, המובאים בסיפורים קצרים בשפתה הייחודית והצבעונית של יוטקה, אשר משתפת ביסודות וסודות, מתכונים וארוחות למשפחה, לילדים, לימות השבוע, לעונות השנה ולהגשמת משאלות.

הספר נכתב מתוך אהבה לאוכל בריא על פי תפיסת עולמה של יוטקה, בה מהווה האנתרופוסופיה כלי חשוב בהתפתחותה האישית והרוחנית. מרבית המתכונים, הסיפורים והמידע המובאים בספר, בגרו והבשילו במסעדת הרדוף, בה מגשימה יוטקה את חלומותיה.

הסבלנות והמסירות שבהם בוחרת יוטקה את חומרי הגלם לתבשיליה ניכרים גם בהפקת הספר: האיורים שהותאמו לכל מתכון ולכל סיפור; הכותרות שנכתבו בכתב יד; העיצוב המוקפד; הדפסת הספר על נייר אקולוגי בצבעי דפוס על בסיס צמחי.

הספר מחולק לפרקים רבים ומגוונים. למשל ארוחות השבוע – כל יום והארוחה שלו, וזה בסדר אם  תקחו פרפה טחינה ותמרים מיום ראשון, ותחליפו אותו עם פאי פירות אישי מרביעי.
יש מתכונים לילדים, יש מתוקים בריאים – למשל כדורי חרובים, יש ארוחת חברים, עם תפריט לארוחה אליה הזמינה יוטקה את אקסל, המתחילה בסלט חצילים בדואי של פטמה, ולעומתה הארוחה שהכין אקסל ליוטקה, ובה גם שמוליקים – חטיפי זיתים.
ספר מחכים, מהנה, ומעורר רצון להגיע לגליל כדי ליהנות מחומרי הגלם הטריים ביותר – ולהכין אוכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר