דאסו סיסטמס ו-SATS יצרו מטבח וירטואלי עבור שירותי קייטרינג בטיסות

המטבח הוירטואלי של SATS לוכד ומשלב את כל המידע ונתוני התהליכים בסביבה וירטואלית תלת ממדית אחת כדי להבטיח עקביות
ייצור תאומים דיגיטליים באמצעות פלטפורמת 3DEXPERIENCE מגשר על הפער בין ייצור ווירטואלי לפיזי לצורך יצירת שירותי קייטרינג אוויריים

SATS, ספקית שירותי gateway ופתרונות מזון ודאסו סיסטמס, הודיעו כי יישמו בהצלחה את ייצור התאום הדיגיטלי הראשון בעולם של מטבח מרכזי, במטרה לשפר את פעילות המטבח  של SATS  בזמן טיסה. בזמן בו חברות התעופה מדווחות על גידול חד בטיסות נוסעים, בחרה SATS בדאסו סיסטמס כשותפה טכנולוגית שתסייע לה לזהות דרכים חדשות על מנת להגביר את היעילות ולמזער את בזבוז המזון, ובכך להקנות לפעילותה גישה בת קיימא.

SATS השתמשה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס בענן כדי ליצור תאום דיגיטלי תלת ממדי של מטבח וירטואלי המותאם לפיתוחים וירטואליים ופיזיים, כדי לספק  ניתוח נתונים ולבצע תכנון טוב יותר של המשאבים. כך תוכל החברה לדמות תהליכי ייצור מזון שונים על מנת לשפר את תכנון היכולות ואת תזמון הייצור, למנוע צווארי בקבוק ולשפר את הפרודוקטיביות. SATS גם מסוגלת לחזות טוב יותר את השימוש במרכיבים השונים בייצור המזון שלה, כדי להפחית בזבוז מזון.

המטבח הוירטואלי של SATS לוכד ומשלב את כל המידע ונתוני התהליכים בסביבה וירטואלית תלת ממדית אחת כדי להבטיח עקביות, מה שמאפשר למנהלי התפעול של המתקן להגיב במהירות וביעילות רבה יותר למצבים משתנים. המטבח הוירטואלי משמש גם כסביבת עבודה שיתופית המגדילה פרודוקטיביות, כאשר עובדים יכולים להתעדכן לגבי פעולות המתבצעות במוצר בזמן אמת ולחלוק ידע.

"בעידן החווייתי של ימינו הצרכנים ערניים יותר מתמיד, כך שמצוינות וחדשנות בפעילות המסחרית ממלאות תפקיד אינטגרלי במילוי ציפיות הנוסעים של חברות התעופה. לשיפורים מצטברים בפעילות יכולה להיות השפעה אדירה על העסקים", אומר גיום ונדרוקס, מנכ"ל פעילות DELMIA בדאסו סיסטמס. "הפתרונות שלנו כבר  הראו שיפור בביצועי המסירה בזמן לשירותי קייטרינג אוויריים בשיעור של עד 99.5%. זאת למעשה הפעם הראשונה שמתבצעת פריסה של פלטפורמת 3DEXPERIENCE בייצור קייטרינג אווירי בטיסה. ב- SATS יכולים לייעל את המשאבים על ידי מיפוי המודל הוירטואלי לתהליכים הפיזיים של פעולות הקייטרינג שלהם בטיסה, ובכך לייצר מודלים דינמיים, הדמיות וניתוחים של כל מחזור החיים של הייצור".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר