הוטל זה לחלשים – 17% מהישראלים שמטיילים בחו"ל מעדיפים הוסטל

המחקר שהזמינה Booking.com נערך באופן עצמאי. בסך הכל השיבו לסקר 22,000 משיבים. בתמונה Once Again Hostel
מחקר Booking.com: יעדי ההוסטלים המובילים ב-2019 היו ברצלונה, אמסטרדם, ליסבון, פראג ולונדון. תעשיית ההוסטלים התרחבה והתפתחה ועכשיו לא מדובר רק במטיילים שמחפשים מיטת קומתיים אלא בתעשייה מגוונת ורחבה

מגמת הלינה בהוסטלים הולכת וגוברת, והרמה שלהם עולה בהתמדה. עד שנת 2000 פשוט היה נדיר למצוא אותם. ההוסטל הראשון הצטרף למנוע החיפוש של Booking.com בשנה זאת, והיום אפשר למצוא באתר בוקינג יותר מ-33,000 הוסטלים, אכסניות נוער, אתרי יוגה, אכסניות יוקרה משודרגות ואפילו מטוס בואינג 747 לשעבר שהפך להוסטל. גם הישראלים לא נותרו מאחור. מחקרים שנערכו לאחרונה על ידי בוקינג, מגלים כי היעדים המובילים בקרב הישראלים בהוסטלים הם וייטנאם, תאילנד, ברזיל, מקסיקו, וישראל עצמה.

Via Amsterdam
Via Amsterdam

17% מהישראלים השיבו שהם מעדיפים לשהות בהוסטל אחד לפחות בזמן הטיול שלהם בארץ או בחו"ל, כדי להוסיף ממד חברתי לחוויה החופשה – אחד ממאפייני שהייה בהוסטל. מדובר בנתון יפה ולא חסרות סיבות לכך, כמו הרצון לפגוש אנשים חדשים ולגוון את אופי הטיול והאירוח. כך לדוגמה, יותר מ-25% מההוסטלים ב-Booking.com מציעים סיורי הליכה, ורבים מהם מציעים מגוון פעילויות אחרות, כמו Happy hour, שיעורים על התרבות המקומית, ערבי סרט, מוזיקה חיה ועוד.

Piece Hostel Sanjo
Piece Hostel Sanjo

מכיוון שהוסטלים נחשבים למפתח לחוויה תיירותית דינמית וחברתית, אין פלא שהם כל כך פופולריים בקרב אנשים שנוסעים לבד (53% מהאורחים בהוסטלים ב-2019), ורוצים לפגוש אנשים חדשים או ליהנות מחוויות משותפות לאורך הטיול. הנתונים מוכיחים שהאורחים בהוסטלים לא מסתפקים ביעד אחד, ולרוב הם נוסעים למספר יעדים בכל חופשה. מסתבר כי אורחים בהוסטלים מחפשים את המקומות התיירותיים והמוכרים ביותר – וכמה מהיעדים הפופולריים ביותר בחיפושי הוסטלים בבוקינג בשנת 2019 היו ברצלונה, אמסטרדם, ליסבון, פראג ולונדון. עם זאת קיים טרנד של יעדים פחות מתויירים ופחות מוכרים, שהולך ותופס תאוצה בקרב אורחים בהוסטלים.

Lavender Circus Hostel, Doubles & Ensuites
Lavender Circus Hostel, Doubles & Ensuites

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר