ויסקי סקוטי בלנדד לייבל 5 גולד הריטג' – עכשיו ב-99 ₪

לייבל 5 גולד הריטג' הינו הישג אישי עבור המאסטר בלנדר שבחר בקפידה סוגי ויסקי מתקופות שונות ומחביות שונות
בחברה אומרים כי גולד הריטג' – בלנד עשיר של מגוון סוגי ויסקי הכוללים ויסקי סקוטי מאלט שהתיישן במשך 20 שנים ויותר – הינו יצירה חדשה של ויסקי סקוטי בלנדד עדין, חלק, איכותי ומאוזן היטב.

חברת המשקאות "יסמין ספיריטס" היא משווקת מותג לייבל 5 בישראל, כשעד עתה נמכר בקבוק לייבל 5 גולד הריטג' (כוהל: 40%, תכולה: 750 מ"ל) ב- 119 ₪ לבקבוק, ועתה היא מציעה אותו ב- 99 ₪ (נכון לסוף ינואר 2018). בחברה אומרים כי גולד הריטג' – בלנד עשיר של מגוון סוגי ויסקי הכוללים ויסקי סקוטי מאלט שהתיישן במשך 20 שנים ויותר – הינו יצירה חדשה של ויסקי סקוטי בלנדד עדין, חלק, איכותי ומאוזן היטב.  בשל אופיו הייחודי, טעמו העשיר ומראהו היוקרתי, הוא ממוצב גבוה בתוך סדרת מוצרי לייבל 5 הוותיקה – בין הוויסקי הקלאסי לבין זה המיושן 12 שנים ויותר.

"לייבל 5 גולד הריטג' הינו הישג אישי עבורי. בהסתמך על המסורת של לייבל 5, בחרתי בקפידה סוגי ויסקי מתקופות שונות ומחביות שונות אשר חברו יחד ויצרו ויסקי נפלא ומאוזן היטב. התוצאה – ויסקי חלק באופן יוצא מן הכלל המכיל פרי, תבלין, ניחוח אלון, וניל ועישון מעודן, המציעים חווית טעם ייחודית", אמר גרהאם קול, המאסטר בלנדר של לייבל 5.

רשמי טעימה של היבואן: צבע –  נחושת מבריקה; אף –  תיבול עדין, קינמון עם דומדמניות שחורות בשילוב ניחוח גלידת וניל קרמית; טעם – שילוב מיוחד של אלון מתקתק ועשיר, עם נגיעות מעושנות ותבלינים קלויים; סיומת – ארוכה וחלקה.

עתה במארז מתנה חגיגי ובמהדורה מיוחדת ומוגבלת. תכולה 700 מ"ל + 2 כוסות וויסקי מקצועיות במחיר מומלץ של 80 ₪
עתה במארז מתנה חגיגי ובמהדורה מיוחדת ומוגבלת. תכולה 700 מ"ל + 2 כוסות וויסקי מקצועיות במחיר מומלץ של 80 ₪

במבצע גם לייבל 5 קלאסיק בלאק עם מתנה

לייבל 5 "קלאסיק – בלאק" – וויסקי סקוטי בלנדד מעולה. עדין, חלק ומאוזן היטב, מוצע כעת במארז מתנה חגיגי – מהדורה מיוחדת ומוגבלת. תכולה: 700 מ"ל + 2 כוסות וויסקי מקצועיות, במחיר מומלץ של 80 ₪ (נכון לסוף ינואר 2018). רשמי טעימה של היבואן: גוון – בהיר וזהוב, בעל מראה בוהק; אף –  ניחוחות עדינים של פירות עם מעט כבול ורמזים של חמאה טרייה; טעם – חלק, עדין ומאוזן, מעט פירותי, עם נגיעות של וניל ולאחריו תחושה מעט מעושנת; סיומת – ארוכה וחלקה, עם רמיזות של עץ אלון מעושן. כוהל: 40%.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר