חדש מיקבי רמת הגולן: ירדן רום 2007 – מהדורה שנייה ליין היוקרה הבינלאומי

את יין הדגל בטעם מקומי עם ניחוח בינלאומי יצרו זלמה לונג, ייננית מומחית בעלת שם עולמי; וויקטור שונפלד, היינן הראשי של יקבי רמת הגולן

יקבי רמת הגולן מציגים בגאווה מוצדקת את ירדן רום 2007, בציר שני ליין היוקרתי של היקב, המביא סינרגיה בין זני ענבים שונים, בין האיכות והמאפיינים הייחודיים של איזור גידול רמת הגולן ובין ייננים מובילים מהארץ ומחו"ל.
ויקטור שונפלד וענת לוי, יקבי רמה"ג
ירדן רום 2007 הוא יצירה משותפת של זלמה לונג, ייננית מומחית בעלת שם עולמי; וויקטור שונפלד, היינן הראשי של יקבי רמת הגולן.
זלמה לונג עובדת עם ויקטור ועם הצוות של יקבי רמת הגולן מאז 2002 בפרויקט הבוחן כרמים ספציפיים, במטרה להשביח את איכות היין. ירדן רום מהווה המשך טבעי של מאמצים אלה, ונותן לזלמה ולויקטור הזדמנות להמשיך את עבודתם יחד עד ליין המוגמר, המשקף הן את איכות שיתוף הפעולה ביניהם והן את איכותה של רמת הגולן כאזור גידול יין.

בציר 2007 מציין, כאמור, את השנה השנייה בה נוצר יין ירדן רום, לאחר מהדורת בציר 2006 שהושקה במהלך פסטיבל "ירדן וינטאג' 2010", וזכתה לדברי היקב להצלחה מסחררת בישראל ובעולם, וכן להערכתם של טובי המומחים ומבקרי היין.

ירדן רום 2007 מורכב מ-53% ענבי קברנה סוביניון, 24% סירה ו-23% מרלו. הפרי מגיע מהכרמים המשובחים ביותר שלנו הממוקמים במרכז ובצפון רמת הגולן ומכרם אחד איכותי במיוחד שלנו הממוקם בגליל העליון.
היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי במשך 21 חודשים ובוקבק ללא סינון.

היין מציג ניחוחות וטעמים של פירות שחורים בשלים, דובדבנים עטופים שוקולד מריר, אניס ותה ארל גריי, המתווספים לרמזים של ערער ומרווה, על רקע עץ אלון עשיר. זהו יין בעל צבע אדום כהה עם נגיעות של סגול, המתאפיין בתחושה רעננה עם כניסתו לחלל הפה, גוף שופע ומבנה טאני מרשים, וסיומת ארוכה ומתמשכת.

האיזון והטעם של ירדן רום 2007 מאפשרים ליהנות ממנו כבר עכשיו, אך היין ימשיך להשתפר בבקבוק בשנים הבאות, ויתאים לשתייה יותר מעשור ממועד הבציר.

מוצע ללגום ירדן רום לצד מנות בשר עשירות טעם כמו צלעות טלה מעושנות או שוק טלה צלויה. היין ילווה היטב גם מנה עשירה ומהבילה של נזיד בשר ושעועית.

ירדן רום 2007 יצא במהדורה מוגבלת של כ-9000 בקבוקים.
מחיר מומלץ לצרכן כ- 370 ₪.
ניתן לרכוש את היין בחנויות היין המובחרות, במספר תפריטי יין במסעדות יוקרה, ובחנות היקב ברמת הגולן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר