"חוף רעננה" – הכי יוון כאן

האמת, קצת משונה לעבור ליוון בין אייס קנה ובנה ומרכז מכירות פולקסווגן, אבל נצלו את ההזדמנות הקרובה לבריחה של אוכל, מוזיקה ואווירה של חו"ל, כי לא רק סופרפארם זה קפיצה לחו"ל, אלא גם "חוף רעננה"

אלי טבת, דייג ואיש ים, הוא בן למשפחת מסעדנים ששורשיה באלכסנדריה. אלי גדל בים, ומתגורר על חוף הים בשרון,
את מסעדת "חוף רעננה" שלו עיצב בכחול ולבן, כטברנה יוונית חמה, אינטימית פשוטה ומזמינה. "המטרה היא לתת לדגים ולפרות הים לדבר בעד עצמם ולהרגיש נינוחות וכיף. סעודת דגים היא חוויה של טעם מצוין, כיף, חברות ואינטימיות, וזה מה שאנו מציעים על החוף ברעננה", אומר אלי טבת.

אלי מבא מידי בוקר למסעדה את דגי הים הטריים והמשובחים ביותר – טונה אדומה, אינטיאס, לוקוס, פרידה, שד הים, דג חרב, מוסר הים, מרלן, סרגוס, מרמירים, מליטות וטרחון נאספים טריים ברשת של טבת וחבריו הדייגים, נבחרים אחד אחד ומובלים יחד עם פירות הים הטריים ודגי מעמקים, היישר לטברנה היוונית של טבת באזור התעשייה של רעננה.
גאוותו של אלי בדגים שלו באה לביטוי בסיבובי ניצחון שהוא עושה במסעדה עם מגש ועליו דגי ענק מוכנים לגריל קצר ומשם לצלחת.

הדגים ופירות הים הטריים עוברים טיפול פשוט ומקצועי, במטרה לשמר את עסיסיותם ולהגיש אותם בשיא טריותם וטעמיהם לסועדים. הם נצלים על גריל פחמים בלוויית עשבי תיבול טריים ושמן זית, ומוגשים לאחר סדרת מאזטים טריים ומעולים שמוכנים גם הם במסעדה (כלולים במחיר המנה העיקרית).

אפילו מבקר המסעדות הקשוח אבי אפרתי כתב ב"קול תל-אביב": "מה שהופך את חוף רעננה למקום הראוי אפילו לנסיעה מיוחדת, הוא האופן הקרוב למושלם בו מטפל אלי טבת, שף ובעלים, בדגת הים. דגי דיג נהדרים זוכים למעטפת שנוגעת בהם הכי נכון, ונצלים מדויק להפליא על גריל פחמים".
אז מי אנחנו שלא נסכים עם אפרתי.

ומה בתפריט?
מזטים: מטיאס כבוש; פלפלים קלויים; איקרא תוצרת בית; חצילים קלויים; סלט עגבניות ובצלים; פרחי כרובית בתחמיץ.

מנות עיקריות: מבחר דגי מים עמוקים: טונה אדומה, פילה אינטיאס, לוקוס פרידה, מיקס דגי ים- מרלן, סרגוסים, מרמירים, מליטות וטרחון
(69-82 ש"ח).
מבחר דגי בריכה: ברמונדי, פורל, בס, דניס, לברק (69- 75 ש"ח).
מבחר פירות ים (75-90 ש"ח).
כאמור, מחיר המנות העיקריות כולל את מגוון המזטים.

קינוחים: מבחר עוגות מוס אישיות (28 ש"ח), קינוחי גלידה מתוצרת ביתית (24 ש"ח).

האמת, קצת משונה לעבור יוון בין אייס קנה ובנה ומרכז מכירות פולקסווגן, אבל נצלו את ההזדמנות הקרובה לבריחה של אוכל, מוזיקה ואווירה של חו"ל, כי לא רק סופרפארם זה קפיצה לחו"ל, אלא גם "חוף רעננה".


חוף רעננה
הסדנא 6 (מול ACE), א.ת.רעננה
טל. 09-7461858
פתוח: ב'- שבת, 12:00 -24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר