חינם: אפליקציה של חלי ממן תזכיר לכם איך לאכול מסודר, מה ומתי

לפעמים בשגרה יומיומית אנו שוכחים לאכול או נמאס לנו מהתפריט הקבוע. עם האפליקציה התפריט לא יהיה יותר משעמם והשינוי יורגש מיידית
מטרת האפליקציה להעניק הרגלי אכילה חדשים לניהול אורח חיים בריא ומסודר לאנשים שעוברים תהליכי שינוי בחיים או ירידה במשקל. זאת על ידי תזכורות אישיות כל 3 שעות עם אפשרות לבחור בכל יום מתוך מגוון ועשיר של תפריטים בריאים

חלי ממן, מייסדת חברת חלי ממן – רשת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא, פיתחה אפליקציה המותאמת אישית לכל אדם, והמתייחסת לכך שאוכל הוא חלק בלתי נפרד מהחיים ואם לא נקפיד לאכול כל 3 שעות, רבים מאיתנו עלולים לחוש ברע. לפעמים בשגרה יומיומית  שוכחים לאכול, או נמאס מהתפריט הקבוע. אצל חלי ממן מבטיחים כי עם האפליקציה התפריט לא יהיה יותר משעמם, והשינוי יורגש מיידית.

 

בשלב הורדת האפליקציה יש להזין את הנתונים האישים- גיל, מין, משקל והשעות בהן תרצו לאכול את 6 הארוחות, ומשם הדרך תהיה פשוטה יותר ותסייע בביצוע השינוי התזונתי באופן ידידותי וזמין יותר. האפליקציה מזכירה לכם בכל שלוש שעות לאכול על ידי התראה קולית וכתובה.

במסגרת ההתאמה האישית נדרשים להזין בכל אחת משש הארוחות במהלך היום, תפריט ארוחה מגוון לפי אבות מזון. למשל, בארוחת הבוקר ניתן לבחור בין מנות פחמימות לצד חלבונים לפי מידות מדודות למשקל, וכך גם בשאר הארוחות של היום. כמו כן יש באפליקציה תכנים נוספים, כגון "מד מים"- שבודק את כמות כוסות שתיית מים במהלך היום, המלצות נוספות לתפריטים קבועים, (לאוהבי המוכן), מתכונים ועוד.

להורדה חינם דרך ה- App Store – חלי ממן, ולהורדה דרך חנות PLAY

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר