טיפים לרכישה חכמה של נופש בישראל

יש להגדיר מראש את אופי החופשה, ועל פיו לבחור את אזור הנופש המומלץ, לדוגמא – ים המלח מאד אטרקטיבי בחודשי החורף ויש לו שפע של היצע פינוקים וספא

1. לאור ההיצע העצום של סוגי נופש ובתי מלון בישראל, מומלץ מאד לנצל את אתרי התיירות השונים בישראל אשר מסוגלים להתמודד עם שפע זה ולהציגו בצורה ידידותית למשתמש.

2. בין אם תקנו באינטרנט ובין אם דרך משרד נסיעות, מומלץ להיכנס למספר אתרי אינטרנט בתחום התיירות ולהשוות את המחירים השונים ואת איכות הצעות הנופש, כך תוכלו לצאת חכם יותר.

3. יש להגדיר מראש את אופי החופשה, ועל פיו לבחור את אזור הנופש המומלץ, לדוגמא – ים המלח מאד אטרקטיבי בחודשי החורף ויש לו שפע של היצע פינוקים וספא.

4. אופי החופשה משפיע גם על בחירת המלון. ישנם מלונות יוקרה ברחבי הארץ המיועדים לנופש זוגי בלבד, ישנם מלונות ספא שאינם מארחים ילדים, ישנם מלונות שמתאימים במיוחד למשפחות ומציעים חדרים מרווחים עם מטבחון על בסיס לינה בלבד, וישנם מלונות למשפחות שמציעים קונספט הפוך של הכל כלול.

5. יש בארץ לא מעט מלונות המציעים חופשה באווירה כפרית על כל המשתמע מכך, וגם כאן ישנן רמות שונות, מחדרי אירוח (צימרים) ועד בתי הארחה יוקרתיים.

6. ברוב האזורים בארץ יש לא מעט אטרקציות מעניינות וחדשות, מומלץ לא "להיתקע" במשך כל החופשה במלון, אלא לצאת ולהיחשף לאטרקציות אלו (מעיר המלכים באילת ועד קטיף דובדבנים ברמת הגולן).

7. תמיד כדאי לקנות באתרים שהם סופרמרקטים של מוצרים ולא מציגים מלון אחד, רשת אחת או חברת תעופה אחת. כך יכולת ההשוואה האמיתית בין המחירים של הספקים והמלונות השונים היא יותר ממשית, ואינטרס הלקוח נשמר בצורה טובה יותר. ככל שהמבחר גדול יותר, כך גם יכולת ההשוואה בין המחירים השונים טובה יותר.

8. כשיש גמישות בהחלטה מהו יעד החופשה המועדף, כדאי לנסות לרכוש את המוצרים דרך מדור הרגע האחרון באתרי האינטרנט השונים, שם ניתן למצוא מגוון רחב של מחירים המסודרים לפי מחיר ולא לפי יעדים.

9. למשפחות המתכננות חופשה משפחתית בחגים באחד מיעדי הנופש בארץ – הקדימו והזמינו מכיוון שרק כך תבטיחו לעצמכם את החדר במחיר אטרקטיבי.

10. הזמנה מראש של טיסות לאילת תבטיח תמיד מחיר זול משמעותית מהזמנה של הרגע האחרון.

11. יש לוודא שתהליך הקניה באתרי האינטרנט השונים (החלק הכספי) מבוצע בתהליך מאובטח בסטנדרטים בינלאומיים (פרוטוקול SSL).


יעל תמיר היא סמנכ"ל חברת התיירות המקוונת גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות, שכתובתו: www.gulliver.co.il


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר