קיץ 2023: הישראלים מסתערים גם על יעדי הנופש ברחבי הארץ

צימרים מדורגים במקום השני בהעדפות מקומות אירוח – אפשר להבין למה
מלון דן אילת

לאור גל החום המשפיע על כמעט כל מדינות העולם, מקומות האירוח והלינה בישראל מציעים יתרון חשוב – מיזוג אוויר הקיים כמעט בכל חדר, צימר או בקתת נופש. זאת לעומת חלק ניכר ממקומות האירוח הפופולריים באירופה שלא שמעו על מזגנים, ואינם מסוגלים לצנן את האורחים בעת גלי החום.

מלון ישרוטל בראשית במצפה רמון

חברת Booking.com מדווחת על ביקושים גבוהים במיוחד להזמנת חופשות בארץ במהלך החודשים יולי ואוגוסט, ועל אף פי שנמל התעופה עמוס בנופשים בדרכם לחו"ל, ישנם ישראלים רבים שהחליטו להישאר בתוך גבולות המדינה וליהנות מאירוח ישראלי במלונות, צימרים, ריזורטים ודירות נופש.

מלון אירופה בטבריה

רשימת היעדים הפופולריים ביותר בארץ שאליהם ישראלים ביצעו הכי הרבה הזמנות (וגם חיפושים מקדימים) למקומות אירוח מסוגים שונים, כולל דירות נופש לטווח קצר ובתי מלון, אינה שונה משמעותית מחגי פסח ושבועות.

מלון הרודס בוטיק באילת

אילת שומרת על המקום הראשון ועל היותה בירת הנופש של ישראל, כאשר תל אביב ממשיכה להיות במקום השני, וירושלים במקום השלישי. השינוי מתרחש במקום הרביעי, כאשר טבריה מדיחה את עין בוקק (ים המלח) למקום החמישי. במקום השמיני ניתן למצוא את מצפה רמון, וזיכרון יעקב סוגרת את רשימת עשרת היעדים המבוקשים בישראל.

כמו כן מסתבר כי רבים מהנופשים החליטו להזמין אטרקציות, סיורים, טיולים מודרכים והזמנת מוניות מראש, דרך השירותים המשלימים של Booking.com המוצעים בעת ביצוע ההזמנה או לאחריה.

היעדים המבוקשים ביותר בישראל ביולי אוגוסט 2023:

בסדר יורד:אילת, תל אביב, ירושלים, טבריה, עין בוקק (ים המלח), חיפה, נתניה, מצפה רמון, הרצליה, זיכרון יעקב

מקומות אירוח בהם ישראלים ילונו במהלך החופשות שלהם:

בסדר יורד: מלונות, דירות נופש (כולל צימרים), ריזורטים, מלונות דירות, אכסניות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר