ילדים מבשלים – מאת רות סירקיס

35 שנה לאחר שראה אור, ספר הבישול המיתולוגי של רות סירקיס "ילדים מבשלים" יוצא לאור במהדורה מחודשת

ילדים מבשלים
מאת רות סירקיס
הוצאת ידיעות ספרים
המחיר 98 ₪

יצאה מהדורה מחודשת לילדים מבשלים – הספר המיתולוגי של רות סירקיס לבישול לילדים, אשר עברה עריכה מחודשת, רשימות החומרים נבדקו והותאמו למצרכים המצויים כיום במרכולים, הוראות ההכנה עודכנו, ולציורים המלווים את רשימת החומרים והכלים ואת כל שלבי ההכנה הוספו צבעים.

ילדים מבשלים זכה להערכה רבה מאז שיצא לאור לראשונה בשנת 1975, ועבור מבוגרים רבים של היום הספר היווה את המפגש הראשון עם המטבח. הוא הוגדר כאחד הספרים החשובים, האהובים והמשפיעים על תרבות האוכל בארץ., ומסתבר גם כי רבים מהשפים המובילים בישראל נכנסו למטבח לראשונה כילדים עם "ילדים מבשלים".

הספר כולל עשרות מתכונים לילדים ועל ידי ילדים. יש בו מאכלים טעימים למסיבות כיתה, חגיגות יום הולדת, יום המשפחה, פיקניקים וארוחות משפחתיות בבית.

תמצאו כאן את המתכונים המקוריים לכדורי שוקולד, משה בתיבה, ביצה בקן, ביצים מחייכות, פיצה על פיתה, בורק'ס, סלט טונה, רוטב בולונז, עוגת שוקולד, עוגיות סבתא, בראוניז, פצפוצי שוקולד, שוקו חם, מוס שוקולד.

המתכונים בספר הם פרי עבודה במשך שנים של רות סירקיס עם ילדים האוהבים לבשל ולאכול. המתכונים נוסו ובושלו על ידי ילדים, וההסברים הותאמו להם במיוחד. ההוראות קצרות ופשוטות. ציורים מפורטים מלווים את כל שלבי ההכנה וכן את רשימת החומרים והכלים.

ניתן לראות את רות מכינה יחד עם הנכדה שלה רומי שלושה מתכונים מתוך הספר:
ביצה בקן

רוטב בולונז לפסטה

כדורי שוקולד ללא אפייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר