יקב סגל במהלך ייחודי בנתב"ג: מיצג באורך 150 מטרים המורכב מ-6 מקטעים

ביקב סגל אומרים כי הקריאייטיב של המהלך נותן תחושה של טבע ופראיות בלב שדה התעופה
ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן וסגל: "רצינו להכין הפתעה לנוסעים השבים שתקבל את פניהם עם שובם ארצה, שתזכיר להם כמה טוב לחזור לישראל"

יקב סגל ביצע מהלך ייחודי בנתב"ג, כאשר באמצעות חברת הפרסום No, No, No, No, No, Yes, העלה מיצג מרהיב עין באורך של כ-150 מטרים המורכב מ-6 מקטעים מוארים שהוצבו באולם הנוסעים החוזרים בנמל התעופה בן גוריון, ומשתלבים עם הדפס ומיתוג הקירות. כך נוצר היקף רציף בגודל של מעל 150 מטר. השלט הוצב לתקופה של ארבעה חודשים וההשקעה הכספית המדווחת בפרויקט היא מעל 250,000 ₪. המיצג הינו חלק מקמפיין פרסומי שיעלה לקראת פסח ויכלול קמפיין טלוויזיה, מודעות בעיתונים, וקמפיין דיגיטל.

ביקב סגל אומרים כי הקריאייטיב של המהלך נותן תחושה של טבע ופראיות בלב שדה התעופה, אשר אמור ליצור חשק אצל הנוסעים הנכנסים לישראל רצון להתחבר לטבע ולפתוח בקבוק יין פראי של סגל. מטרת המיצג להמחיש את העובדה שיקב סגל הוא יקב ישראלי בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה, המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה.

צילום דוד סילברמן dpsimages

ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן וסגל, אומר: "אנו גאים לעלות עם מיצג מיוחד במינו שטרם נראה כמותו בישראל. העיצוב כולו בהשראת הטבע הפראי והמהפנט. רצינו להכין הפתעה לנוסעים השבים שתקבל את פניהם עם שובם ארצה, שתזכיר להם כמה טוב לחזור לישראל ולשתות כוס יין ישראלי של סגל".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר