כבד אווז עם תפוחים וקלבדוס

החומרים הדרושים לארבעה סועדים600 גרם כבד אווזמלח ופלפל שחור טחון טרי1/3 כוס קמח (50 גרם)מעט שמן זית לטיגוןלתפוחים4 תפוחים2 כפות מיץ לימון1/2 כוס סוכר (125 גרם)1 כוס מים (250 מ"ל)2 כפות שמן אגוזים4 כפות קלבדוסאופן ההכנה1. מכינים תחילה את התפוחים, קולפים את התפוחים ופורסים לרבעים, משרים במים עם מיץ לימון.2. מביאים לרתיחה את הסוכר והמים ומבשלים על אש גבוהה כחמש דקות. לקבלת סירופ מוסיפים את התפוחים ומבשלים כעשר דקות, עד שהם מתרככים אך לא מאבדים את צורתם, בעזרת כף מחוררת מוציאים ממי הבישול, יוצקים את השמן על התפוחים ומערבבים בעדינות.3. פורסים את הכבד לפרוסות במשקל 70-80 גרם, שתי פרוסות למנה, מנגבים במגבות נייר, מתבלים את הקמח במלח ופלפל וטובלים בו את פרוסות הכבד. מנערים מהקמח המיותר. מטגנים את פרוסות הכבד משני הצדדים במעט שמן זית מבלי ליבש.4. מניחים על כל צלחת אישית שתי פרוסות כבד, עליהם תפוחים. יוצקים קלבדוס, מציתים ומגישים מיד

החומרים הדרושים לארבעה סועדים
600 גרם כבד אווז
מלח ופלפל שחור טחון טרי
1/3 כוס קמח (50 גרם)
מעט שמן זית לטיגון

לתפוחים
4 תפוחים
2 כפות מיץ לימון
1/2 כוס סוכר (125 גרם)
1 כוס מים (250 מ"ל)
2 כפות שמן אגוזים
4 כפות קלבדוס

אופן ההכנה
1. מכינים תחילה את התפוחים, קולפים את התפוחים ופורסים לרבעים, משרים במים עם מיץ לימון.

2. מביאים לרתיחה את הסוכר והמים ומבשלים על אש גבוהה כחמש דקות. לקבלת סירופ מוסיפים את התפוחים ומבשלים כעשר דקות, עד שהם מתרככים אך לא מאבדים את צורתם, בעזרת כף מחוררת מוציאים ממי הבישול, יוצקים את השמן על התפוחים ומערבבים בעדינות.

3. פורסים את הכבד לפרוסות במשקל 70-80 גרם, שתי פרוסות למנה, מנגבים במגבות נייר, מתבלים את הקמח במלח ופלפל וטובלים בו את פרוסות הכבד. מנערים מהקמח המיותר. מטגנים את פרוסות הכבד משני הצדדים במעט שמן זית מבלי ליבש.

4. מניחים על כל צלחת אישית שתי פרוסות כבד, עליהם תפוחים. יוצקים קלבדוס, מציתים ומגישים מיד


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר