לבורגרס בר יש שיטה והיא עובדת

ברשת ההמבורגרים בורגרס בר, מכינים את ההמבורגרים במטבח פתוח, על גבי מתקן צלייה מול הלקוח, ומאפשרים ללקוח להרכיב את ההמבורגר שלו ולטעמו. נכון, זה כרוך במאמץ קל אך מהנה, ובהמשך גם מתגמל.

ברשת בורגרס בר מכינים את ההמבורגרים במטבח פתוח, על גבי מתקן צלייה מול הלקוח, ומאפשרים ללקוח להרכיב את ההמבורגר שלו ולטעמו.
נכון, זה כרוך במאמץ קל אך מהנה, ובהמשך גם מתגמל.

 

אז אין כאן המבורגרים מתוכנתים מראש. מקבלים דף נייר שהינו העתק של שלט התפריט שמעל אזור הצלייה, ומתחילים לסמן מתוך מבחר סוגי בשר במשקלים שונים, מגוון תוספות לבחירה: ביצת עין, פטריות פורטבלו, בצל מטוגן, שום קונפי, ואז מגיע הבחירה מתוך 13 סוגי רטבים עשויים במטבחי הרשת, כולל כאלה שלא מקובל למצוא על המבורגר, כגון פסטו, צ׳ימיצ׳ורי, חריף שאטה או טחינה.

 

ברשת בורגרס בר מציעים מגוון רחב של המבורגרים: בקר, טלה, המבורגר הבית (שילוב של בקר וטלה) והמבורגר אנטריקוט – במגוון גדלים (ממיני80  גרם עד 300 גרם) ותוספות. ההמבורגרים כולם מ- 100% בשר איכותי (כזה היה המבורגר אנטריקוט אותו טרפנו) וכשר. הלחמניות נאפות במקום – חמות למי שאוכל במקוום, וטריות למי שלוקח טייק אוויי או מזמין משלוח. את הסלטים חותכים ומכינים בעת ההזמנה, ומוסיפים להם את התוספות המתבקשות באופן אסטטי ושומר על המנה.

מאחר שלרעייתי ממש לא התחשק לצאת מהבית, הגעתי לסניף ברעננה (אחוזה 184 פינת מוצקין), ונכנסתי לדיינר המבורגרים בעיצוב וסגנון מעורב אמריקאי-ישראלי. המוזיקה תרמה גם היא לאווירה, ואני התפרעתי עם טייק אוויי שכלל הזמנת המבורגר אנטריקוט 220 גרם (42 ₪) באמת טעים ומספק. בלחמנייה כפרית במקום רגילה? ירקות? הכל. רוטבים? תן לי כמה שיותר. קיבלתי את שילוב הבית – כמות סבירה ואני מניח שאם הייתי אוכל במקום ומבקש, היו מכפילים לי את מספר הרוטבים. טבעות בצל (15 ₪)? הולך.

 

מה עוד? בצד הבריא סלט קיסר – חסה, בצל סגול וקרוטנים, תיבול רוטב קיסר ומעל רצועות עוף צרובות על הגריל) 44 ₪, וסלט חזה עוף קריספי – חסה, מלפפון, עגבנייה, נבטי חמניה, כרוב אדום וגזר, תיבול שמן זית ולימון, ומעל בקופסת הפלסטיק מגש מופרד בקומה שנייה ובו רצועות עוף בציפוי פריך (46 ₪) – כל כך טעים לטבול ברוטבים ולזלול, כך שהסלטים נשארו לנו לארוחה הבאה.

בדרך כלל אנחנו חולפים בנסיעה ברחוב אחוזה, רואים את הקיר החיצוני החום עם הלוגו הענק, וממשיכים הלאה. עכשיו אנחנו יודעים שכדאי לפנות ימינה, לחנות ולהיכנס. לא מתאכזבים.

 

מכיוון שמדובר ברשת עם 15 סניפים בירושלים רבתי, ועוד 16 סניפים ברחבי הארץ (תל אביב, כפר סבא, רעננה, מודיעין, פתח תקווה, אילת, נתיבות, מעלה אדומים, גבעת שמואל, בית שמש, אשדוד, באר שבע), אני מניח ומקווה שכלל הסניפים מקפידים על האיכות והשירות הנעים, היעיל והמחייך לו זכינו ברעננה.

 

לא רוצים לצאת מהבית? שירות המשלוחים של הרשת פעיל מ- 11:00 לפנה"צ עד שעת הסגירה. על הכשרות מפקחות הרבנויות האזוריות.

 

רשת בורגרס בר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר