מותג לחמי הבריאות "מונבטים" נכנס לשופרסל-גרין ולאורגניק מרקט

הסדרה כוללת 15 טעמים העשויים משילובים של מספר חומרי גלם או מחומר גלם אחד. צילום אפרת בלוססקי
"מונבטים" היא סדרה של לחמי בריאות מהצומח, העשויה משילובים מיוחדים של קינואה, כוסמת, קטניות מסוגים שונים, דגנים ללא גלוטן, ירקות ופירות. הסדרה מוצעת ב- 15 טעמים

לאור הביקוש הגובר הרחיב מותג לחמי הבריאות "מונבטים"  את שיווק המוצרים, ועתה נכנסו המוצרים למתחמי גרין ברשת שופרסל ול"אורגניק מרקט".  עד כה שווקו המוצרים בבתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

בחברה אומרים כי החזון בפיתוח "מונבטים" היה להוציא לשוק מוצרים שיספקו תחליף ללחם ללא גלוטן, תוך הקפדה על כך שהרכיבים לא יכילו גלוטן באופן טבעי, שיהיו עשויים מרכיבים טבעיים, אורגניים וטהורים בלבד, ושיהיו בריאים ומזינים. המוצרים אינם מכילים סוכר או ממתיקים, שמנים, שומנים, שמרים, חומרים משמרים וחומרי טעם וריח. כמו כן הם אינם מכילים מרכיבים מן החי.

באתר החברה ניתן לראות את מגוון בדיקות המעבדה שנעשו למוצרים, ובהן בדיקות הגלוטן. צילום אפרת בלוססקי
באתר החברה ניתן לראות את מגוון בדיקות המעבדה שנעשו למוצרים, ובהן בדיקות הגלוטן. צילום אפרת בלוססקי

הייצור מתבצע בעבודת יד במינימום עיבוד. התהליך כולל השרייה או הנבטה של חומרי הגלם (קטניות, כוסמת, קינואה, דוחן) במים מטוהרים, טחינה עדינה של חומרי הגלם, ערבובם לפי השילובים שונים של מתכוני המוצרים, ואפייה קצרה בתנור בחום נמוך לשם התמצקות ושמירה על הסטריליות. לאחר מכן המוצרים מוכנסים למקפיא וכך גם נמכרים. בחברה אומרים כי תהליכי ההשריה וההנבטה של הזרעים מעלים במידה ניכרת את ערכם התזונתי, והופכים אותם לנוחים לעיכול.

הסדרה כוללת 15 טעמים העשויים משילובים של מספר חומרי גלם או מחומר גלם אחד: קינואה, כוסמת וסלק; כוסמת, תמר ותפוח עץ;  קינואה, תמר ותפוח עץ; עדשים צהובות ודוחן; עדשים ירוקות, דוחן, שעועית מש; עדשים כתומות ודוחן; כוסמת, בננה, עדשים כתומות וגזר; עדשים ירוקות; קינואה, כוסמת ובטטה; עדשים צהובות ובטטה; עדשים כתומות, סלק; שעועית מש; כוסמת, דלעת, תאנים וקינואה; כוסמת.

לחברה יש רישיון יצרן מטעם משרד הבריאות, רישיון תוצרת אורגנית מטעם חברת "אגריאור", תו תקן איכות ובטיחות במזון ISO 22000  מטעם חברת IQC.  באתר החברה ניתן לראות את מגוון בדיקות המעבדה שנעשו למוצרים, ובהן בדיקות הגלוטן. המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית אור עקיבא.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר