מטבח – אוסף המתכונים המושלם

ספר גדול מידות זה, עתיר הדפים – 400, והלא זול: 148 ש"ח לפני מבצעים ושבועות ספר; הוא אוצר של כ- 600 מתכונים, לא כשרים. הספר מבית כתב העת מארי קלייר מיועד לכל אוהבי הבישול שרוצים להרחיב את ידיעותיהם בעולם זה בצורה בהירה ופשוטה

מטבח – אוסף המתכונים המושלם
מאת מישל קרנסטון –  עורכת המזון של כתב העת מארי קלייר באוסטרליה
עריכה קולינרית: ישראל אהרוני
תרגום: עלי ספקטור
צילומים: פטרינה טיסליי
כנרת בית הוצאה לאור
המחיר: 148 ש"ח

ספר גדול מידות זה, עתיר הדפים – 400, והלא זול: 148 ש"ח לפני מבצעים ושבועות ספר; הוא אוצר של כ- 600 מתכונים, לא כשרים.

לפני שנציג את הספר, הנה מה שאומר עורכו הקולינרי, השף המוערך ישראל אהרוני:  
"תמיד נעים ומענג להגיש מנות חדשות לשולחן, אך הנטייה הטבעית שלנו היא להיצמד לאוכל המוכר והחביב. הספר מנסה לשנות זאת. הוא נותן לכם, המבשלים, כלים שכל מבשל זקוק להם – מבחר מתכונים קלאסיים, אוסף של שיטות, טכניקות, הצעות עיצוב והגשה, מידע חיוני וטיפים יעילים לעבודת מטבח נעימה.
בספר "מטבח" יש כ-600 מתכונים יפהפיים ורעיונות למאכלים מתוך האוסף העצום של בית מארי קלייר, וכל אחד מהם מדגים עד כמה עבודת הבישול והאירוח יכולה להיות מהנה, ובעיקר טעימה מאוד".

ובכן, הספר "מטבח" מבית כתב העת מארי קלייר מיועד לכל אוהבי הבישול שרוצים להרחיב את ידיעותיהם בעולם זה בצורה בהירה ופשוטה, לקבל רעיונות חדשים לפתרונות יעילים ומהירים, לטכניקות חדשות, ולצורות הגשה נאות שיעשירו את ההנאה מהבישול, מהאירוח ומהאכילה.

בשמונה פרקי הספר יש מגוון מנות, החל בארוחות בוקר רעננות וכלה במנות קינוח מתוקות. כל פרק מלמד את שיטות ההכנה הנחוצות, מציע מתכונים טעימים ושופע עצות להפעלת מטבח יצירתי, נעים ונוח.
הספר שופע מידע ומתכונים, ומשמש מקור השראה בגישתו הישירה, הפשוטה והמרעננת לאוכל, להכנתו ולהגשתו.

מאחורי מישל קרנסטון, עורכת המזון הנוכחית של כתב העת מארי קלייר באוסטרליה, עומדות 20 שנות קריירה של בישול ושל עיצוב בתחום המזון.
ניסיונה כולל עבודה במסעדות שונות, עיצוב בית קפה שזכה לשבחים, שירות קייטרינג יצירתי עבור חברה לייצור מזון וכתיבה בתחום. סגנונה שופע אהבה לטעמים טריים, למרקמים פריכים ולצבעים עזים.
זהו ספרה הרביעי בסדרת מארי קלייר. פטרינה טינסליי, צלמת המזון והעיצוב עטורת השבחים, תורמת זווית ראייה מתוחכמת לסדרת ספרי הבישול של מארי קלייר. עבודתה בספרים אלה זיכתה אותה בפרסים יוקרתיים בארצות הברית ובבריטניה.

הנה מנות לדוגמא מהספר, שעשויות לעניין גם אתכם: גלילי ברווז ומנגו,  פיצה פטאטה (תפוחי אדמה), ספגטיני עם קישואים וצלפים, שרימפס צרובים ברוטב יוגורט עם עלי נענע, טארט תאנים וחמאה שרופה, עוגת אננס דביקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר